6.104 visninger
|
Oprettet:
Parkeringsafgift men med forkert adresse? {{forumTopicSubject}}
Hejsa,
Jeg har fået en parkeringsafgift og har været i en diskussion med parkeringsselskabet. De mener at de har ret til at fastholde afgiften selvom at adressen er forkert på den. Den plads jeg holdt på og den anden plads de har har samme plads nummer, men ligger på forskellige veje. Og den plads der har adressen som der står på min afgift ligger på en anden vej.
Mener jo så at jeg er i min gode ret til at kræve afgiften ophævet da jeg jo netop IKKE holder på den parkeringsplads de påstår som jeg gør, qou at adressen ikke er den samme.
Men hvad siger i?
feb 2005
Følger: 11 Følgere: 5 Biler: 3 Emner: 111 Svar: 2.320
Prøv at lad dem køre den videre og se hvad der sker
nov 2002
Følger: 11 Følgere: 173 Biler: 4 Emner: 76 Svar: 1.913
nov 2002
apr 2011
Følger: 1 Følgere: 3 Biler: 2 Emner: 14 Svar: 245
nov 2002
aug 2011
Følger: 7 Følgere: 3 Emner: 41 Svar: 1.218
apr 2016
Følger: 1 Følgere: 1 Biler: 2 Emner: 25 Svar: 127
nov 2002
mar 2011
Følger: 2 Følgere: 4 Biler: 4 Emner: 22 Svar: 396
Men det tidspunkt der stod i fotoet var forkert, for der sad han i møde, og kunne dokumentere det, så han slap for bøden, selvom de kunne se det var hans bil og ham der kørte den.
Så tænker din sag er den samme, hvis du har dokumentationen i orden.
Held og lykke med sagen
jan 2018
Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 3
Jeg låner tråderen og tilslutter mig. Jeg har også fået en kedelig parkeringsafgift minder meget om trådstarterens. Pga ingen ledige parkeringsbåse i min boligblokke valgte jeg at parkere udenfor (der er rigelige med pladser, uden at være til hindre for trafikken), det har folk i min boligblokke gjort i flere år, uden at få bøder, indtil denne nye parkeringsvagt kom til.
Han har skrevet vejnavnet rigtigt, men forkert gadenr., da jeg bor i blok 1-11 og på papiret står der 39-141 og 40-142. Det er hele 350 meter ved siden af. Jeg har gjort indsigelse, hvordan står jeg stillet. Trådstarten vil du ikke melde tilbage, når der er kommet mere nyt?
nov 2002
jan 2018
mar 2019
Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 1
jeg har samme problem med p vagt. de skrev forkert gadenavn på og de fastholde afgørelsen over p afgiften. kan man vinde noget hvis man fortsætter med klagen?
aug 2011
Følger: 7 Følgere: 3 Emner: 41 Svar: 1.218
Også selvom de har lavet en lille fejl.
PS tråden er over et år gammel.
jan 2018
Hej
Min sag endte ligesom trådstarteren. Jeg skrev til dem, de fastholdte bøden, så jeg ignorerede dem. De sendte sagen videre til inkasso (som er deres søsterselskab), de truede mig med yderligere omkostninger, hvis jeg ikke betalte til tiden. Det sjove er, at da jeg modtog brevet, så var fristen kun 1-2 dage tilbage, selvom i brevet havde jeg 10 dage fra brevets dato. De gør det med vilje, så man bliver presset. Jeg ignorerede også dette brev. De solgte så min sag til et andet inkasso firma (Intrum). Intrum truede mig med retssag, hvis jeg ikke betalte til tiden. Dem ignorerede jeg også og har ikke hørt fra dem siden. Hvis du har en god sag, så skal du bare være kold i røven. Mange bliver bange og betaler. Nej du vinder ingen ting, men pøj pøj med det.
Parkeringsafgift men med forkert adresse?