{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Høj bil til 3 børn
  • #2   24. jan 2017 Benzin, det er skam diesel jeg snakker om. Hende den største på 6 er ca 115 cm høj, så et stykke tid endnu vil jeg tro?? Jeg kører ialt 60 km dagligt til og fra arbejde så kommer det løse oveni.

  • Kenneth N
    Kenneth N Tilmeldt:
    okt 2015

    Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 85
    #3   24. jan 2017 I S-max er der god plads til tre stole, samt er en god fornuftig bil med lave driftsomkostninger, Touranen er også en fin bil, og om ikke andet får du et tæt forhold til din mekaniker hvis du køber en 2,0 tdi, der er Forden at foretrække..

  • #4   24. jan 2017 Hej
    En Balongo er passende
    MVH KP


  • #5   24. jan 2017 Er ikke så meget til citroen.
    Tænker nu også mest smax, synes bare de har kørt mange km de brugte.


  • #7   24. jan 2017 Om det er 5008, Smax eller VW så ser jeg bare drift udgifterne stikke total af.

    For 140.000 får man en der netop nu begynder at koste i vedligeholdelse og afskrivning.
    Se evnt i FDM motor bladene. Der er altid lige netop sådanne artikler som din forespørgelse med.


  • #8   24. jan 2017 Zafira

  • #9   24. jan 2017 Damm først ud af stolen ved 135 cm?
    Min knægt bruger kun selepude nu og er 120 cm.


  • #10   24. jan 2017 Hvad med en FR-V den er jo 6 personers? Ved ikke om der er plads til autostole, men deres 2,2 diesel er super pålidelig
    Vi kørte ihvertfald 240.000 i vores og den kostede ikke andet end service og 2 caliper samt 2 generatorer og et batteri smiley


  • #11   24. jan 2017 Så du "Er ikke så meget til citroen" men synes det er ok med Peugeot smiley selv om det er samme firma. Selv reservedelenumre er ofte de samme.

    Så Peugeot Partner, evt . Teepe hvis der skal være ekstra sidepladser.
    Der ud over har Citroen vist flere muligheder med 3 enkeltsæder på bagsædepladsen med Picasso modellerne. (og deler Citroen/Peugeot ikke motorer med Ford?)
    Og ellers de allerede nævnte, Opel Zafira, Ford C/S-Max, Renault Scenic ...


  • #12   24. jan 2017 min søster skulle også have en bil til 3 børn for 3 år siden fandt så en renault grand scenic 7 person med 1.9 d 130hk 6 gears 08 den er hun godt nok bleven glad for plus jeg har lavet olie skift og alt det på den . der har bare ikke været noget galt med den kun alm sliddele som tandrem bremser så en god stærk bil med masser af plads og nu har den kørt 270.000 ca kørt 170.000 da hun fik den

  • #13   24. jan 2017 Jeg var rigtigt godt tilfreds med den Renault Grand Scenic 1,5 dci esm jeg havde vi kørte 65000km i den uden nogen form for problemer.. Super praktisk! solgte min for 157000kr med 105000km på klokken i juni måned.. Den kostede endda kun 1400kr i halvårlig afgift. Meget bil for pengene og kan kun anbefales til børnefamilien med 3+ unger..

  • #15   25. jan 2017 #9: Lige til info:
    "Med den nyeste ændring af ECE 44-04 her i januar 2017, må producenterne ikke længere lave nye selepuder til børn under 125 cm. og ingen længe ryger de nuværende stole ud af markedet eller bliver gjort ulovlige for børn under 125 cm. (Dette går dog nok først i løbet af de kommende år)"

    Taget fra: http://www.autostol.dk/blog/autostol-eller-selepude/
    Mener det kan koste 2500kr i bøde, hvis man ikke overholde godkendelser, eller bruge en for gammel stol der ikke er nutids godkendt.


  • #16   25. jan 2017 #15
    Det vidste jeg ikke lige, men tak for info smiley


  • #18   25. jan 2017 jeg bruger kun autostol til mit barn han startet med en rød ferrari stol da den blev for lille købte jeg en autostol med sider ved krop og hovede der kan laves større lige som han vokser til dog max 36 kilo mener jeg det er syns det mere sikkert vis uheldet er ude så har aldrig tænk på en selepude så det gør ikke meget forskel om de skulle blive ulovlige for mig i hvert fald

Kommentér på:
Høj bil til 3 børn

Annonce