{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Prøve plader, hvad gør jeg forkert?
  • #1   7. feb 2017 Er stelnummer vel ikke korrekT ? smiley

• #2   7. feb 2017 Jo det er, og den skriver også at den finder en bil - Men at den er afmeldt.. Det er jeg klar over at den er, det er jo derfor jeg skal bruge prøveplader til at hente den hjem

• #3   7. feb 2017 Jeg har også prøvet det smiley og det er ikke lavet godt. Prøv at gå ind Bestil specialplade og der kan du bestille dem.

• #5   7. feb 2017 Okay, det viste jeg ikke? Der er intet under plader, heller.. Jeg prøver special plader og ser.. Det er godt nok dårligt lagt op for førstegangs brugere.

• #6   7. feb 2017 Jeg brugte ca 1 time da vi skulle ha bestilt til Audi en det er så svært med deres lorte system.

• #7   7. feb 2017 Som ejer eller bruger af køretøjet kan du bestille mærkerne i Motorregistret. Du skal have en dansk adresse.
    Har køretøjet været registreret med danske nummerplader, skal du låse det op med koderne fra registreringsattesten.
    Log på Motorregistret med NemID
    Vælg Plader - Bestil specialplade - Bestil prøvemærke.
    Fremsøg køretøjet og lås det op.
    Angiv begrundelse og ønsket gyldighedsperiode for prøvemærkerne.
    Vælg leveringssted.
    Betal og gå til kvitteringssiden.
    Prøvemærkerne udskrives og sendes med posten. Leveringstiden kan være op til 3-4 hverdage.
    Se status på din bestilling i Vis status på pladebestilling under fanen Plader.
    Hvis køretøjet ikke findes i Motorregistret:
    Log på Motorregistret med NemID.
    Vælg Stelnummer og udfyld.
    Når du vælger Fremsøg Køretøj, får du en fejlmeddelelse om, at køretøjet ikke findes.
    Vælg Opret Køretøj nederst.
    Udfyld fanerne i Motorregistret med de oplysninger, du har.
    Når køretøjet er oprettet, kan du gennemføre bestillingen af prøvemærkerne som beskrevet ovenfor.
    Afvisning af bestilling
    Har du flere gange tidligere fået udleveret prøvemærker, kan vi afvise din bestilling med henvisning til, at du bør få køretøjet indregistreret med almindelige nummerplader

• #8   7. feb 2017 Tusind tak for hjælpen smiley

• #9   7. feb 2017 Godt du fandt ud af det smiley . Det er ikke lavet for almindelige folk.

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.712
    #10   7. feb 2017 Godt du fandt ud af det.

Det billede mindede mig om min mor når hun skal sende et billede fra nettet smiley haha.
    Jeg takker lige for grinet Casper B smiley

• #11   8. feb 2017 Haha smiley

Kommentér på:
Prøve plader, hvad gør jeg forkert?

Annonce