{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Brændstof Kvalitet
  • #1   13. mar 2017 Der er ikke forskel kvalitet, men forskel i hvilke additiver der bliver puttet i.

  • #2   13. mar 2017 Intet du vil kunne mærke.

  • #3   13. mar 2017 Har hørt fra flere tunere at OK's brændstof ikke er særligt godt.

    Men har dog aldrig testet det selv...

    Udover det har jeg ikke hørt om noget mærkbart.


  • #4   13. mar 2017 Tanker hvor der er billigst og det er normalt altid ingo der er det smiley så jeg er ligeglad med kvaliteten

  • #6   13. mar 2017 OK diesel er i hvert fald af en sølle kvalitet, jeg køre omkring 70 km kortere på en fuld tank, end tilsvarende fra Cirkel K. Og det er samme oplevelse med vores andre biler i firmaet.

    Iøvrigt blev jeg bekræftet i dette af min lokale Auto G sælger, han havde flere kunder med samme opfattelse.


  • #8   13. mar 2017 Tanker Shell diesel og har altid gjort det. Er fint tilfreds.

  • #9   13. mar 2017 Har engang fået afvide at jo oftere den pågældende tank får fyldt deres brændstoftanke jo højere oktan vil der være til rådighed grundet den oftere tilgang til frisk brændstof smiley og her skulle ingo være god smiley

  • #10   13. mar 2017 Der er mange skrøner om brændstof, og en del af dem får det til se ud som om vi bor i det mørkeste sirbirien, men fakta er at der er to rafenarier i dk, al diesel/benzin kommer der fra, det er de forskellige aditiver som der puttes i der udgør forskellen. OK eller andre, bliver altså ikke brugt som skraldespand hvor "gulv opfejet" ender.

  • #12   31. mar 2017 Bjørn : det er meget muligt at det hele kommer fra samme sted, men hvordan efterbehandlingen bliver udført (tilsætning af div) må jo så åbenbart være anderledes. Ellers ville det jo ikke være konsekvent at folk deler de samme erfaringer med pågældende leverandører.

  • #14   31. mar 2017 Har aldrig sagt noget om deres benzin, har kun erfaring med deres diesel. Har i øvrigt fået ny firmabil (endnu en transit) smiley siden denne debat og den viser altså det samme mht til km

Kommentér på:
Brændstof Kvalitet

Annonce