{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.383 visninger | Oprettet:

dehes81
dehes81
Tilmeldt:
7. jun 2011
Emner: 6 Svar: 6

Bjarne Nielsen biler (Birkerød) - Reelle eller Trustpilot fusk? {{forumTopicSubject}}

Hej BG.

Jeg har kig på en brugt diesel (2011/100.000 km) hos BN i Birkerød.

Men når jeg ser Trustpilot blinker samtlige alarmer. Der er rigtig mange negative anmeldelser samt et halvt hav af positive hvor en fandens masse er fra konti med kun én anmeldelse og typisk oprettet samme dag. Altså flere anmeldelser oprette samme dag fra konti der kun har én anmeldelse registreret og typisk med meget få ord f.eks. "Fed bil, super service. Kan klart anbefales" og lignende ligegyldige og intetsigende formuleringer....

Er der nogle her, der kan sige go eller no-go til BN biler og deres kundepleje?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bjarne Nielsen biler (Birkerød) - Reelle eller Trustpilot fusk?
  • #1   14. mar 2017 Man kan ikke altid stole på trustpilot, har før handlede ved en bilforhandler der havde dårlige anmeldser, hvor jeg ikke kunne genkede det der stod der inde. Så tag ud og se om det er et sted du skal handle.

  • #2   14. mar 2017 Bruger BN i vestjylland, og får god service hver gang.

  • dehes81
    dehes81 Tilmeldt:
    jun 2011

    Emner: 6 Svar: 6
    #3   14. mar 2017 Salih - Korrekt. Også derfor jeg undrer mig over det overvældende antal positive anmeldelser med tvivlsomt indhold. Men i det mindste svarer de på negativ feedback.

    Men ja, at kigge folk i øjene plejer som regel at give en eller anden form for mavefonemmelse smiley


Kommentér på:
Bjarne Nielsen biler (Birkerød) - Reelle eller Trustpilot fusk?

Annonce