{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Alfa 159 diesel hvad skal man købe?
  • #2   30. mar 2017 Har du erfaring med det Morten?

• #3   30. mar 2017 Jeg har selv kigget en del efter modellen, bare i benzin.

Af svage sider jeg kan læse mig til er gearkasser vist en af de gængse udskiftninger.

• #5   30. mar 2017 Forbro er dårligt pulterkammeret og derfor næsten altid rusten. Det kan se slemt ud uden enligt at være det men det er et sted man skal holde øje.
    Motor mæssigt så er 1.9 den samme som Opel bruger og der er opels gearkasse der er skidt så den hyler i 5gear.
    2.4 er kanon lækker at køre med men de er ikke glade ved små ture. Ellers en super solid motor.
    De ikke dyre end andre biler at holde kørende den deler trods alt platform med Insignia. Bagbremserne kan hænge på håndbremsen.

• #6   30. mar 2017 Køre mange km. Ca120 om dagen så det burde ikke være noget problem at få den godt varm hver gang jeg triller en tur.

• #7   30. mar 2017 Har haft både en 1,9 jtdm og nu en 2,4 ti. Der er ingen problemer med dem, har kørt over 300.xxx km med dem og de er ikke dyrere at holde kørende end andre biler. Jeg har også hørt om rust problemer med forbroen og problemer med gearkassen på 1,9 eren. Men har ikke selv oplevet det. Min 1,9 havde kørt 300.000 da jeg solgte den. Har kun positivt at sige og man bliver glad hvergang man sætter sig ind i den. Se under min profil der er begge biler.

• #8   31. mar 2017 Tak for de gode svar. Morten j er der noget jeg skal være opmærksom på når jeg er ude og kigge efter en? Min fornuft siger dog og jeg skal vælge 1.9 motoren men var ude og prøve 2,4 motoren her i går og den køre jo fantastisk.

• #9   31. mar 2017 Jeg tror Morten er typen der bare lukker "Luft" ud uden at have det i noget.
    se blot hans argument " det er jo en alfa"
    Jeg kan kun anbefale 2.4'eren. Det er en skøn motor med masser af overskud.
    Og er den vedligeholdt så kører den bare derud af!
    Min gamle 156 2.4 JTD 20v fejlede aldrig noget udover almindelig slid og det er en skøn køremaskine.
    Men du skal være opmærksom på, at reparationer koster og det er måske ikke fornuften, man skal købe alfa med, for man kan nok godt finde billigere investeringer, men når det er sagt. Så er det en skøn bil og passion koster smiley
    Tag og se om du kan finde en 2.4 jtd 210 TI - lækker sportslig vogn og godt med udstyr.

• #10   31. mar 2017 Man børn købe sine dele i udlandet. Der er mange penge at spare og reservedels pushere i Danmark kan let finde på at skrue avancen meget op da Alfa har haft et ry for at være dyre. Kan se de mest brugte service dele er ok prissat på ebay Eks.

• #11   31. mar 2017 Jeg ville gå efter en der er passet, helst undervognsbehandlet. Kontroller gearkassen prøv gearne godt igennem. Hvor er du fra i landet ?

• #12   31. mar 2017 Er fra Solrød.

• #13   31. mar 2017 Jeg er fra Holbæk. Du er velkommen til at komme forbi og få lidt råd hvis det er et er nemmere at vise i praksis hvad man skal gøre og kikke efter.

• #14   31. mar 2017 Det siger jeg da ikke nej til. Kan kigge forbi onsdag?

• #15   31. mar 2017 Du er velkommen sender mit nummer i en pb

Kommentér på:
Alfa 159 diesel hvad skal man købe?

Annonce