{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rejse til Italien
  • #1   4. apr 2017 Rød/grøn kort

• #2   4. apr 2017 Du skal bruge Vignette til Østrig. og du kan købe kort til motorvejs afgifter til Italien, begge dele på FDMs hjemmeside.

HUSK original reg. attest....den SKAL du have med hvis du bliver stoppet, f.eks i Tyskland. Du kommer så vidt jeg ved ikke vidre før den er fremskaffet

• #3   4. apr 2017 Drop at kører rundt i Venedig, der er fyldt med vand:-)
    Der er et parkeringshus lige når du kører ind til Venedig, det er godt og overvåget, men lidt dyrt. Vi har altid brugt det. Det er for besværligt med bus og tog fra "fastlandet" og til Venedig.
    Sørg for kasko, den kan bare afmeldes når du kommer hjem.

• #4   4. apr 2017 Rødt kort - hvis du er kasko forsikret - kan downloades på en app, det gør det netop hvis det en dag skal bruges, så kan de nemt finde jer via GPS. Istedet for at skulle forklare hvor man befinder sig. Kender nogen der ventede flere timer fordi de ikke kunne finde dem.

Det grønne kort behøves i princippet ikke i EU lande, men jeg tager det altid med alligevel.

HUSK det blå sygesikringskort. Og selvfølgelig pas.

Du skal bruge vignette i østrig - men køb det hjemmefra eller så tdligt som muligt på turen. Der holder altid kilometer kø nær grænsen fordi folk skal ind og købe på de sidste tankstationer.

Miljømærker i storbyerne.

Italien, kan du enten købe et prepaid kort til afgifter, men du kan også sagtens betale undervejs - HUSK den kvittering du får når du køre ind på en afgift vej, den skal du bruge når du køre af igen.

Du skal have veste til alle i bilen i Tyskland

Miljømærker i storbyerne.

DK skilte eller EU nr plade.

Husk mønter til tisse turene, istedet for at skulle ind og hæve over eller veksle.

• #6   4. apr 2017 Daniel R,

Dem har vi også her desværre.

• Søren 1
    Søren 1 Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 728
    #7   5. apr 2017 Du kan ikke køre på Venedig, men lidoen kan du, det øen bagved med lang kyst og strande smiley

• #8   6. apr 2017 hej Allesammen,

nu har jeg ringet til min forsikringsselskab, og her fortalte de mig at jeg hverken skal bruge grøn eller rød kort indenfor EU. og at jeg bare kan downloade SOS app'en, som skal bruges hvis jeg kommer galt afsted.

Kommentér på:
Rejse til Italien

Annonce