{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.030 visninger | Oprettet:

automatgear bil gik pludseligt ud koldstart {{forumTopicSubject}}

hej
i morges da jeg skulle afsted, så tændte jeg den efter en nat, og jeg kørte op ad en bakke, hvor jeg efter standsede ved toppen for at skulle dreje, så da jeg skulle give gas igen, så hoppede den en del og gik ud, gaspedalen reagerede ikke på noget. jeg kørte op i måske 3 eller 2 gear, hvor at det var som om da den skulle skifte ned til 1 for at stoppe så slukkede den bare af sig selv, den var ellers som om den virkelig prøvede at fortsætte, men rpm hoppede meget imellem 1 og 2 k, hvorefter den så gav op efter måske 3 sec.

tog nøglen ud af tændingen og ind igen, og den startede og kørte fint.
hvad søren kunne dette pludseligt skyldes. skal siges at det er en automatgear peugeot 206.

har aldrig oplevet noget lignende

Skal lige siges at det eneste som er galt med bilen er at der er ca 0,5 cm for meget olie på, hvilket værkstedet fyldte på ved sidste service.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  automatgear bil gik pludseligt ud koldstart
  • #1   20. apr 2017 Det er lidt som at sige: Min radio har fem knapper, men vil ikke spille. Hvad er der galt?

Hvis bilen ikke trækker optimalt kan det skyldes: Tænding og/eller brændstoftilførsel. I dag er det en masse elektronik der skal spille sammen og lave den perfekte blanding af luft og brændstof. Er der f.eks. fugt et sted eller en forkert måling, vil det give en reaktion et sted, som f.eks. at kareten går i stå.
    Når motoren har kørt lidt er den blevet varm og fugten fordamper.
    Det KUNNE være en forklaring, men der er ingen garanti for, at det er den rette.

• #2   20. apr 2017 Ja jeg ved godt det kunne være mange ting, men tænkte bare om nogen kendte til om det var et typisk problem at en automatgear bil kan stall, ligesom med manuel, når man ikke finde koblingspunktet? Det underlige er at den ingenfejlkoder skriver eller noget.

Kommentér på:
automatgear bil gik pludseligt ud koldstart

Annonce