{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
362 visninger | Oprettet:

Skade - Forsikring ? {{forumTopicSubject}}

Hey BG..

Igår, da jeg havde parkeret min bil i den lokale by i birkerød, ser jeg at en har kørt ind i min bil. Dvs min bagkofanger er knækket + der er kommet nogle store mærker i lakken på selve bilen. Ingen buler, men en knækket bagkofanger, samt ridser i lakken på selve siden af bilen.

Så det jeg ville høre om var, om hvad forsikringen siger til sådan noget, når det er en stylet bil ?
Det jeg gerne ville ha de dækket, var jo self en ny lakering, og en ny bagkofanger, men ja ?

Dækker de sådan noget ?
Mvh Henrik

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skade - Forsikring ?
  • #1   3. sep 2006 Ja det brude de gøre.. og om bilen er stylet eller ikke stylet betyder selvfølgelig ikke noget.. forsikringen skal stadig dække.. Men det kan godt være du får lidt bøvl når nu idioten bare kørte efter at have ramt dig..

• #2   3. sep 2006 Ja dét jo det :S - Og det er virkelig fucked up, da bilen står til salg, og folk skal ud og kigge på den smiley

• #3   3. sep 2006 Surt, surt, surt.

Tror godt de vil betale, hvis du har kasko på bilen, men så kommer du jo selvfølgelig selv til at betale den selvrisiko, og det går muligvis ud over din premietrin, alt afhængigt af, hvordan din forsikring er.

• #5   3. sep 2006 Henrik.. oplevede det samme med min coupe.. en spasser ramt fronten så da jeg kom tilbage til parkeringspladsen gabte den noget da ene side af forkofangeren var hoppet af! Ringede bare til forsikringen som så sendte en vogn.. fik hele lortet dækket uden problemer!
    Men da var den selvfølgelig heller ikke voldstylet, men kan ikke se det skulle gøre nogen forskel?

Held og lykke med det da... håber det bliver til en ny lakering smiley fin vogn!

Mvh Chris

• #6   3. sep 2006 Hmm jo tak, jeg må ringe til alka imorgen, og høre hvad de siger. Tak for svarene smiley

Kommentér på:
Skade - Forsikring ?

Annonce