{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Første bil
  • #1   17. maj 2017 Umiddelbart på min skærm, ser kabinen trist og slidt ud, samt prisen er i den høje ende.

Se f.eks den her:

http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/suzuki/swift/12-gl-3d/3229286

• #2   17. maj 2017 Den ser fin ud. Jeg mener at sådan en Swift kan have problemer med tandstangen, og den koster vidst omkring 6.000,- plus arbejdsløn (cirka). Ellers kender jeg ikke til de store problemer.

• #3   17. maj 2017 Anders jeg er stor fan af 5d og har snakket med forhandleren. Han er villig til 60.000 kr.

Simon N, tak

• #4   17. maj 2017 Jamen hvad skal den bruges til?
    Imo er den lige i den dyre ende for en Swift fra den årgang. Den burde koste 10k mindre...

• #5   17. maj 2017 Tror den er lidt dyrere fordi det er en 5d
    Den skal bruges til kørsel til min uddannelse (20 km)

• #6   17. maj 2017 Hvis servicebogen er udfyldt, lyder 60 som en fornuftig pris

• #9   17. maj 2017 Bare husk at når den ser sådan ud har den nok fået klø af en ung gut smiley Jeg ved ikke hvilke af modellerne/årgange der er problematiske, men nogen af de Swifter skifter gearkasser som andre biler skifter kilerem.

Jeg kan anbefale en Aygo/C1/107. Absolut sublim begynder bil. Letkørt, kvik, klart billigst overall og så er den bundsolid, fejler næsten aldrig en skid.

• #10   17. maj 2017 Det en go butik at handle ved. Bilen er ok prissat måske i den dyre ende. Men selve bilen er en go første gangs bil og en af de bedste biler i den størrelse.

• #12   18. maj 2017 Den ser godt nok slidt ud indvendig.. Er det cigaret-hul der er i passager-sædet? Ligner sådan en "her kommer jeg" ung bil til en 18-20 årig ung mand der skal give den noget klø inden klokken ringer på teknisk skole..

Jeg havde fundet noget andet til de penge med sikkerhed..

• #13   18. maj 2017 Køb en ny , du vil takke din økonomi mange gange

• #14   18. maj 2017 13#

Hvordan kan det på nogen måde betale sig at købe en ny, fremfor en lettere brugt?

• #15   18. maj 2017 Enig, det kan aldrig gå. Plus en C1 eller whatever, kan tilbyde absolut nul og niks udover at være billig. De kører så forbandet ringe, regnvejrskørsel lyder som om der er hul i bunden, så lidt isolering er der i dem. Dørene er lavet af pap, og alt er hård plastik pis.

Se om du kan handle et par tusinde af prisen, det er ikke totalt røvrenderi pris, men nok som sagt, i den højere ende smiley

• #16   18. maj 2017 Der er så ustyrlig mange mikrobiler på markedet, og det absolut eneste der kan favorisere en af dem over de andre er prisen..
    At købe en ny bil er Imo dumt, medmindre du regner med at beholde den bilens levetid ud..
    Men det er jo bare min holdning smiley

• #17   18. maj 2017 De gamle c1/107/Aygo var ringe isolerede. De sidste faceliftede samt de "nye" modeller er bedre. Men så er det altså heller ikke værre. Folk har det med at beskrive dem som at de var trabanter. Mirkobiler er absolut udholdelige og ganske ok at køre i. Og de er sgu ikke meget værre end ældre japaner og franskmænd. Prøv lige og lav en dB måling, så skal du se. Og der er pretty much lige så meget plads som en 206. En mikrobil er ikke hvad den har været, der er sket mange ting med plads, vægt og motorudnyttelse.

Og så kig lige rundt i kabinen på jeres egne biler og se om i kan finde noget der ikke er plastik? smiley Næsten alle biler er spækket med plastik, men det tæller kun ned i en Aygo right smiley Den der med at døren er let - Ja og hvad så? Mine døre i hjemmet er også lette? Jeg aldrig forstået som en negativ ting, hvad er problemet i det? Udover evt resonans.

• #18   18. maj 2017 Altså jeg har en gammel kas' af en Mitsubishi carisma, og min kammerat har en
    1. gen Seat mii. Den Seat er så hyleringe at det er helt utroligt, og det indrømmer han som ejer også selv.
    Vidst er der plast i mange biler, men i mikrobilerne har de ikke beklædt det med lidt skum eller lignende, så det føles bare en smule lækkert.
    Døre? Ja de skal gerne veje lidt, dels giver det en sikkerhedsfølelse, men tyngden hjælper også med at lukke, da man ellers skal smække forbandet hårdt.

• #20   18. maj 2017 "Forbandet hårdt" .. Come on... Så har du fanmde mindre overarme end min 11 årige knægt! smiley Og så kræver vægt vidst flere kræfter at flytte smiley

Og så ligger jeg ikke en skid i "sikkerheds følelse". Der sidder en kollisions stiver i alle biler. Og generelt mindre i hvad jeg "føler" på bilen. Så længe det ikke er en luksus bil i Mercedes/BMW klasse så jeg bedøvende ligeglad.

Hvad er det for noget skum du omtaler? Der er da akkurat lige så meget plastik og gummibelægning som der er i min Aygo.

profilbillede
  • #22   18. maj 2017 Det er en god bil. Det er 05-10 modellen der har gearkasse problemer. Ikke dem fra 11 og frem.

Kommentér på:
Første bil

Annonce