{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.184 visninger | Oprettet:

Janus S
Janus S
Tilmeldt:
31. maj 2007
Følger: 1 Emner: 11 Svar: 25

Periodisk syn eller registreringssyn {{forumTopicSubject}}

Når bilen synes før tid da den skal sælges... hedder synet så periodisk syn eller registreringssyn? Grund til jeg spørger er at mit synshal har forskellige priser på de to syn


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Periodisk syn eller registreringssyn
  • Kim P
    Kim P Tilmeldt:
    sep 2016

    Følgere: 2 Svar: 679
    #1   31. maj 2017 Registreringssyn.

  • Janus S
    Janus S Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 1 Emner: 11 Svar: 25
    #2   31. maj 2017 ok tak

  • #3   31. maj 2017 registrering syn er da når bilen ingen nummerplade har på og bliver synet og får det vil jeg da mene

  • #4   31. maj 2017 for jeg har da fået synet biler før tid og det har da ikke kostet anden end hvad et periodisk syn koster

  • Janus S
    Janus S Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 1 Emner: 11 Svar: 25
    #5   31. maj 2017 ok jeg ringer og spørger så smiley


  • #6   31. maj 2017 hvis bilen har plader på så er det et periodisk syn

  • Janus S
    Janus S Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 1 Emner: 11 Svar: 25
    #7   31. maj 2017 Bilen har naturligvis plader på

  • Janus S
    Janus S Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 1 Emner: 11 Svar: 25
    #8   31. maj 2017 jeg har nemlig fundet det her på færdselsstyrelsens hjemmeside deraf min forvirring.

    Kan jeg syne min bil, når den ikke er indkaldt til syn?
    SVAR:
    Ja, du kan godt syne din bil, selvom den ikke er indkaldt til syn. Synshallen foretager et registreringssyn uden ændringer. Bilen vil herefter blive indkaldt til næste syn 2 år efter, at den er blevet godkendt.


  • #9   31. maj 2017 hmm det kan da godt være, at de kalder de et registreringssyn ved at man kommer frivilligt, og de så er nød til at skal have den registreret i systemet. men det er bare et gæt.


  • #10   31. maj 2017 det skal jeg heller ikke kunne sige for har aldrig tænk over det da jeg bare har kørt til syn ved bare jeg gav det samme beløb for om det er en indkald bil eller ikke men der er jo forskellig priser på næsten alle syns steder Idag så det kan da godt være der for forskel på prisen nogen steder

  • #11   31. maj 2017 jeg har heller aldrig oplevet, at der er forskel på prisen. har flere gange kørt biler til syn før de er indkaldt.

  • #13   1. jun 2017 Bestil tid til begge to smiley

  • #14   1. jun 2017 Det hedder registrerings syn når du syner før tid også selvom den har plader. Har selv gjort det flere gange på mine biler

  • Janus S
    Janus S Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 1 Emner: 11 Svar: 25
    #15   1. jun 2017 Bekræftet at det hedder registreringssyn, dog vil de tage samme pris som ved periodisk syn. Nogen gange hvis man kommer tidligt om morgenen kan man spare 150kr på et syn men så skriver de at det kun gælder periodisk syn... men nu vil de så også fortage denne type af registreringssyn til samme pris... måske fordi der er plader på og ikke fortager konstruktive ændringer som at sætte træk på mv...

  • #16   1. jun 2017 Check evt priserne i forskellige synshaller, da det efterhånden er blevet et uigennemskueligt marked. Nogle giver rabat til medlemmer/firmaer, eks FDM og Applus, nogle giver morgenrabat, eks har jeg en bekendt, som skulle til omsyn. Han valgte så Applus nær sit arbejde til en væsentlig højere omsynspris end den synshal, han havde fået 1. syn, men fik så rabat, da hans firma havde en aftale med Applus- gav dog stadig højere pris end han skulle have givet i 1. synshal


  • Janus S
    Janus S Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 1 Emner: 11 Svar: 25
    #17   1. jun 2017 Koster 300 i morgentimer her i randers så det er vist ok

Kommentér på:
Periodisk syn eller registreringssyn

Annonce