{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bilforhandler
  • T S T
    T S T Tilmeldt:
    dec 2016

Følgere: 194 Emner: 6 Svar: 605
    #2   11. jun 2017 Som Chris skriver, så burde det være muligt ved stort set alle forhandlere. smiley

• #3   11. jun 2017 Nej det gør alle sig ikke i.. har været rundt til nogen forskellige i Kbh og syd for Kbh. Og der har de ikke sammen svar som dig. Så Ja det ikke en bil til 10.000 jeg skal af med.

• #4   11. jun 2017 Men er det ikke derfor jeg spørg om hjælp..

• T S T
    T S T Tilmeldt:
    dec 2016

Følgere: 194 Emner: 6 Svar: 605
    #5   11. jun 2017 Altså du skal aldrig regne med fair priser, når du vil sælge til forhandler. De skal jo som sagt også tjene penge, så de betaler ofte en dårligere dårligere pris end hvad man får ved et privatsalg.

Jeg kan kun tale godt om Leif Nielsen Jensen, de ligger dog på Sydsjælland. Jeg synes de er rimelig i forhold til priser, når de tager bil i bytte. Dog kommer det vel helt an på hvilken bil det er. smiley

Men du får nok mest ved at sælge den privat.

• #7   11. jun 2017 Der er altid en fair pris. Og ja ved godt at en forhandler skal tjene. Det de lever af. Men tak for svaret. smiley

• #8   11. jun 2017 Okay men er i pris klasse 150.000 .. plus minus 20.000. Så det var for at finde en der er fair uden først at skal vide en masse.

• #12   12. jun 2017 Golf 6 2010 1.4 tsi 160 h higline panorama soltag. Kørt 112.500 km fik skifte skiver og klodser sidst år holdt alle service sidste gang hos wv i Glostrup

Kommentér på:
Bilforhandler

Annonce