{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.066 visninger | Oprettet:

Dina B
Dina B
Emner: 1

Reel bilforhandler {{forumTopicSubject}}

Hej.
Vi har oplevet af købe en bil som vi regnede med var en fin bil, til 30.000 hos en bilforhandler i Stoholm, for ca 2 år siden.
Nu blev den indkaldt til syn og der fik vi at vide at den har mange fejl, som den ikke har kunnet få på kun to år, vi har kun kørt alm bilkørsel til/fra arb, og at den kun burde have kostet 10-12000kr.
Vi er blevet snydt , mente syns manden.
Nu er mit spørgsmål bare om nogen kan anbefale en reel bilforhandler i Holstebro/ omegn?

På forhånd tak. Dina

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Reel bilforhandler
  • Brian S
    Brian S Tilmeldt:
    dec 2019

Følgere: 1 Emner: 4 Svar: 320
    #1   12. jul 2022 Tror du får svært ved at finde en forhandler du bliver tilfreds med, hvis ikke du kan se dig ud af at en bil til 30.000 kan have store fejl efter 2 år. Og en synsmand kan ikke vurdere den slags, de snakker sgu bare.

• Brian S
    Brian S Tilmeldt:
    dec 2019

Følgere: 1 Emner: 4 Svar: 320
    #2   12. jul 2022 Den kan selvfølgelig også være fusker synet sidste gang, det er der jo nogen som bruger.

• Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator

Følger: 4 Følgere: 64 Biler: 1 Emner: 217 Svar: 5.892
    #3   12. jul 2022 Du skal ikke regne med at finde en bil som bare er perfekt og ikke får store fejl på 2 år til 30000. Skal du have en bil til de 30, så skal du købe ved en privat da du får mere for pengene der.

• #5   12. jul 2022 Hvad fejler bilen?

• #8   12. jul 2022 Nogen bliver snydt fordi de ikke kender priserne, men alle kan jo gå ind på nettet og se hvad prisen er på et givet mærke og model og så tage ud og købe den billigste, så bliver man jo ikke snydt, men man får sikkert heller ikke den bedste.

Kender en der købte sådan en herregårds Volvo til 5.000 og har synet den 5 gange nu, den kører godt nok kun 10 km/l, men han har så kun udgifterne til benzin, forsikring, vægtafgift og syn, for afskrivningen er jo gået i nul nu.

• #9   12. jul 2022 Argh hva ???

Købt for 30.000 for 2 år siden ?? 2 år

Hvis du vælger at smide bil ud så har du haft et værditab på 30.000 på 2 år altså 15.000 om året det er sgu et ok værditab. (1.250,- pr måned)

Nu kan du så smide 12.000 i den så kan den to år mere endnu lavere afskrivning

Hvad havde du selv forventet ????

Nu ved jeg ikke hvor km du har kørt på de 2 år med regn det lige ud pr km ??

Den synsmand er da fuldstændig udenfor pædagogisk rækkevidde og at han syntes du er blevet snydt det er sgu nem nok at sige i sådan en situation hvor du måske hænger lidt med hovedet

Op på hesten og kom videre - du er billig kørende anyway

En reel forhandler findes naturligvis derude ligesom der er politikere der er valgt ind på borgen for at tale din og min sag og ikke kun sidder der for egen vinding og pga den gode hyre og pension

Men en du syntes er reel er måske en som jeg føler mig snydt af og omvendt

Du må ud og snuse og føle dig frem når jeg handler bil så snakker jeg med sælger og så kan jeg mærke om det er en jeg stoler på eller han bare taler for sin syge moster

• #10   12. jul 2022 Octavia II TDI, de koster ikke meget at køre i pr år, hverken i dele eller værditab, afgiften er så en anden snak.

• #11   12. jul 2022

profilbillede
  • #12   13. jul 2022 Dina

profilbillede
  • #13   13. jul 2022 Ydermere er det fedt nok at synsmanden kan sige at de fejl bilen har ikke er kommer på 2 år smiley

Så han mener samtidig at hans eget eller kollegaers arbejde ved sidste syn ikke er udført ordentligt smiley smiley smiley det er da et selvmål af karakter smiley smiley smiley

Kommentér på:
Reel bilforhandler

Annonce