Peugeot 108 {{forumTopicSubject}}
Overvejer stærkt at købe en Peugeot 108 1,0.
Hvilke svagheder har de biler egentlig?
Er det urealistisk at kunne få sådan en bil til at runde 200.000 kilometer, hvis den passes med service og sådan noget?
sep 2011
Følger: 4 Følgere: 38 Biler: 2 Emner: 31 Svar: 5.481
Jeg ville vælge en med A/C og automatisk lys samt få monteret inderskærme
Kendte fejl på de gamle var revnet katalysator (som oftes kan svejses) og så koblinger (hvis man ikke kan køre bil
jul 2003
Følger: 179 Følgere: 126 Biler: 18 Emner: 67 Svar: 11.437
Det et en god lille bil, de fejlet aldrig noget. Heller ikke med høje km tal.
Jeg synes sæder og kabine er det mest friske i klassen. Mht støj, ja motoren snakker lidt, men ellers er der ikke nævneværdig støj i den kontra den gamle.
Husk du får et års ekstra garanti ved at vælge Toyota i stedet.
mar 2017
Følger: 2 Følgere: 292 Biler: 1 Emner: 119 Svar: 207
jul 2003
Følger: 179 Følgere: 126 Biler: 18 Emner: 67 Svar: 11.437
jun 2012
Følger: 5 Følgere: 87 Biler: 5 Emner: 1 Svar: 2.203
Jeg synes dog den virker meget "billig" i det i forhold til andre i klassen. Og ja.. jeg ved godt at den også er billigere end andre i klassen - men så ville jeg måske lægge lige det lidt mere og få en bil som egentlig minder om en bil og ikke en gokart. Fx synes jeg at Opel Karl virker meget mere voksen og sæderne støtter langt bedre og er af langt bedre kvalitet.
Meeeeen... når du kigger på den bil du kigger på, så ville jeg også tage et kig på Aygo og C1. I bund og grund er det de samme biler, der er kun lidt designmæssigt.
Btw.. var der ikke store problemer med vand der løb ind i bagagerummet på de gamle modeller? - ved ikke om det er løst, men det kunne være interessant at vide, for det er ikke så godt jo..
Peugeot 108