{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Peugeot 108
  • Kristian C
    Kristian C Tilmeldt:
    okt 2012

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 13
    #2   13. apr 2019 Okay. Tror ik den har Apple carplay så. Den connectet fint via bluetooth (telefon og musik) men via USB får den vist bare strøm. Hvis jeg starter Apple carplay på telefonen sker der ik en skid.

• #3   13. apr 2019 Hvad årgang er din 108, ved ikke hvornår de satte det i 108'erne, men min 208 fra 15 har det og skal aldrig have en bil uden igen smiley
    På en 108 allure er det standard udstyr i dag

• Kristian C
    Kristian C Tilmeldt:
    okt 2012

#4   13. apr 2019 Min er fra 2017. Fungerer det via USB kablet så? Når jeg connecter den via USB popper den selv op på min IPhone og siger at jeg skal hente den app der hedder AppinCar. Men her er kun skod apps. Hvad skal jeg gøre for at få det der carplay igang?

• #7   14. apr 2019 Ja så har du den gamle skærm, ved ikke hvor meget der skal opgraderes, selve skærmen er jo det samme, så måske det kun er software eller et modul der sjal tilføjes smiley Ville prøve at spørge Peugeot hvad det koster, evt kan du jo få det nye system fra en skadet bil via eksempelvis eBay eller en ophugger her hjemme smiley

• Kristian C
    Kristian C Tilmeldt:
    okt 2012

#9   23. maj 2019 Tinus N hvornår er jeres fra? Årgang?

• #10   15. mar 2021 Hejsa jeg har en peugeot 108 2017 model som har en skærm i uden Apple carplay, har fornyelig købt en skærm fra en 2019 peugeot 108 med Apple CarPlay i hvor i jeg kan få alt til at virke undtagen USB porten på den nye skærm. Ved ikke om det skyldes at kablet til den nye skærme skal opgraderes eller der bare var en fejl på den skærm jeg havde købt. Men hvis der er nogen som har ide som virker, vil jeg meget gerne høre fra jer

Kommentér på:
Peugeot 108

Annonce