{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.134 visninger | Oprettet:

Toyota Aygo 1,0 VVT-i x-press 2014-> {{forumTopicSubject}}

Godmorgen Bg

Står og overvejer sådan en lille slæde her, men vil lige høre folket her på BG om sådan en lille racer lever op til de 26,3 km/l Toyota har opgivet den til?

Den skal bruges til motorvejs kørsel hovedsageligt, og køre 110-120 hvor det er muligt, lidt kø kørsel skal jo desværre regnes med.

Min kone havde en Aygo fra 07 som gik ca 20-21 under disse forhold, hvor meget bedre er den nye Aygo?
Er klar over at den er mere veludrustet i form af udstyr som bakkamera, A/C osv. Og at dette selvfølgelig trækker ned på km/l siden alt efter brug.
Del endelig jeres oplevelser/erfaring på dette område smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Toyota Aygo 1,0 VVT-i x-press 2014->
  • #1   15. jul 2017 Mon ikke den kan holde de 25 km/l ved 90 km/t og en racer bliver den aldrig?? Min svigermors gamle Aygo holder ca 19 km/l fra Kbh til Aalborg med 100-130 km/t.

• #2   15. jul 2017 Har kun haft dem som låne bil, og der kører de en 26-28 stykker på landevej men omkring 17-20 på motorvej (130-140) og tit skulle man geare ned til 4 på bakker på motorvejen osv ifølge indikatoren
    Ved 110 tror jeg ikke det bliver så stort et problem ej hellere støj fra motoren

Den nye kører en hel del bedre end den gamle især lydniveauet i kabinen er lavere, har du set den nye 108 (samme bil) kampagne model? Den har automatisk klima, touchskærm, sædevarme, nøglefribetjening osv til 100.000 eller 110.000 smiley

Kommentér på:
Toyota Aygo 1,0 VVT-i x-press 2014->

Annonce