{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.800 visninger | Oprettet:

1,5 DCI chiptuning {{forumTopicSubject}}

Hej
Jeg har en Renualt Clio 1,5 DCI 65/68hk

Det er jo langt fra en Racerbil
Jeg overvejer at få den.
Chiptunet/OBD-tunet

Jeg kan læse de får omkring 90hk hvilket er en stor forøgelse.

Hvad har folk af erfaringer med chiptuning af denne motor.?

Der er mange steder det kan gøres bl.a.
Chiptuning.nu med utune boks eller scantune
Jeg er dog i tvivl om hvad der vil være bedst, jeg synes begge løsninger er en smule dyre. Er der steder der anbefales, hvor det kan gøres billigere?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  1,5 DCI chiptuning
  • #1   18. jul 2017 Der er ca. samme pris alle steder.. 3000+-

Du behøver vel ikke en utune boks, men bare alm chipning. Fordelen ved Utune er dog, at du altid selv kan gå frem og tilbage mellem original og chippet.

Dcb-tuning kører nogle gange med tilbud.. Prøv at find dem på facebook.

• #2   18. jul 2017 Den motor er og bliver noget lort, lige meget hvad du gør ved den......jeg har selv haft en Laguna med 1.5 Dci motor (110 HK) magen til lort skal man da lede længe efter.

• #3   18. jul 2017 Jeg har en Utune liggende, som jeg købte til en tidligere bil, men aldrig fik brugt. Den ligger bare på hylden. Så hvis du vil spare lidt penge, så skriv en PB.

Har man allerede en Utune, koster en tuning kun 2.300,- ved chiptuning.nu smiley

• #4   18. jul 2017 Har en Clio 3 90dci, som kører med boks.
    Ingen problemer efter 130000km.
    Ved godt de er bandlyst hos mange. Men da jeg efterspurgte for 5 år siden , var der ikke rigtig andet som virkede til den motor.
    Bruger samme type boks, på en Laguna 175 dci.

• #5   18. jul 2017 Sjovt ser peges fingre af 1.5 dci, dem er der ellers meget lidt bøvl med sammenlignet med andre.

Dcb laver amatør arbejde, som både wd tuning og stage3 gør.

Rigtig tuning gennem obd stikket eller boot er altid at foretrække.

Utune er samme tuning, og er blot et værktøj til at overføre softwaren til bilen.

• #6   18. jul 2017 #5

Jeg kender dem heller ikke - Har bare set, at de kører med noget på facebook.. Min egen er selv chippet ved Landberg.

• #8   18. jul 2017 Super stabil motor og havde også klart brugt Landberg / Chiptuning.nu -

• #9   18. jul 2017 65 hk versionen af dCi motoren kører ikke med intercooler, det gør min 82 hk version af 1,5 dCi motoren.
    Det var måske en oplagt sted at starte med at optimere før chiptuning?

• #10   21. jul 2017 Kim J hvilken boks?

• #11   21. jul 2017 Drop bokstuning, Thomas. Køb dig en Utune eller få lavet en OBD-tuning ved en af forhandlerne.

Hvis du køber min Utune, kan du have en komplet tuning inkl. Utune enhed for 3.000 kr. Og så er det lavet RIGTIGT.

• #12   21. jul 2017 Mi chiptuning.
    Er enig i at en indkøring er bedre. Men det var ikke muligt dengang jeg købte bilen.

Kommentér på:
1,5 DCI chiptuning

Annonce