{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Budget drifting$
  • #1   25. jul 2017 Jeg har adgang til mere eller mindre alle former for værktøj.

  • DisConFlubberated
    VIP
    DisConFlubberated Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 49 Følgere: 67 Biler: 2 Emner: 46 Svar: 5.739
    #2   25. jul 2017 Motorsport og billig er IKKE to ting der går hånd i hånd. Et budget ville måske være en god hjælp til de der kan hjælpe.

  • rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

    Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.416
    #3   25. jul 2017 hvis du starter med at tænke øko drift skal du nok finde på noget andet de bruger kasser med penge på det
    men der er en side på fjæset danish drifting der kan du sikkert få svar på dit spørgsmål
    men som udgangs punkt en bil med megatronic spær + 180 hk en trailer en masse dæk så skal spores til drift du skal være medlem af en klub osv osv


  • #4   25. jul 2017 BMW E36 320 i eller 325i. Svejs bagtøjet. Køb og monter en hydralisk håndbremse. Sænkningsfjedre. Og så en masse 14-15" fælge og dæk. Meld dig ind i motorsport sønderjylland. 800 for et år. Tilmeld dig diverse events fra race-event.nu på facebook og smid alle de håndtegn du kan ud af vinduet imens du smider din bil fra side til side.

    Der vil altid være nogle der kan hjælpe dig med hvordan du skal gøre bag rattet til diverse events. Mvh. JLS Motorsport


  • #5   25. jul 2017 Troll XD

  • #6   25. jul 2017 Motorsport kan godt være billigt hvis man kan nøjes med at køre på et lavt niveau, et gæt ville være 30k om året hvis du selvf selv kan skrue

  • #7   25. jul 2017 Altså det er ikke sådan jeg vil ud og køre løb hver weekend eller noget, er der ikke nogen baner eller noget man kan købe en dagsbillet eller lignende, og så kører lidt når man har lyst?

    Min far har en autotrailer, så det behøver jeg ikke bruge penge på.

    Jeg prøver at finde nogle sider på facebook, tak


  • #8   26. jul 2017 Er der nogle sider, hvor man kan købe en som er lavet? Min erfaring med scootere siger mig, at det ofte er billigere smiley

  • rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

    Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.416
    #9   26. jul 2017 ta din tlf og ring til en klub de ved alt om det du spørger om

  • #10   26. jul 2017 http://www.motorsporten.dk/news.asp?aID=64812

    http://www.motorsporten.dk/news.asp?aID=65246&title=Job++handel%3A+SÆLGES+-+BMW+E36+328i+Coupé

    BMW'er mangler en del arbejde for at køre drift og Nissan en sat op til drift men vær opmærksom på at alt bliver presset på en drifter...


  • #11   26. jul 2017 Bmwen holder så, er nem og billig at finde dele til, det samme kan ikke siges om nissan

  • #12   26. jul 2017 Anders. Til drift er Nissan'en fin nok mht dele. Motoren er kendt for at være svag men så smider man bare en VW 1.8 20V turbo i så kan den levere stabile 250hk. Og effekt er ikke et must.. Kan man ikke driften en bil med 200hk kan man heller ikke driften en med 600. BMW'er er dog nem at finde motor dele til. Og en donor bil koster intet i Tyskland...

    Evt overvej YT serien. (bane race) der er 3 klasser og er noget af det billigste af køre


  • #13   26. jul 2017 Et par fine biler til overkommelige priser. Ved godt budget ræs er upopulært herinde, men kan man ikke finde noget endnu billigere? Synes der er massere af bmw'er osv med ok antal hestekræfter til 1500 euro og under. Kan det lade sig gøre bare at hente sådan en, svejse bagtøjet og køre, eller skal man have bur, hydraulisk håndbremse osv?

  • #14   26. jul 2017 mazda Mx-5 ? de er billige og holder godt smiley

  • #15   26. jul 2017 Tror umiddelbart mere jeg er ovre i noget BMW 325-28, men jeg har søgt lidt rundt for at finde nogle baner man kan køre på, og kan ikke rigtigt finde noget heroppe af. Og gider næsten ikke køre halvvejs gennem landet for at køre en eftermiddag.

  • #16   26. jul 2017 Meld dig ind i nogle facebook drift grupper i dit område, og tag med når folk lejer et sted og deler udgifterne, så er det til at overkomme. F.eks er det populært herovre at smutte til Sturup Raceway og lege parkeringspladsen for en dag. Den er godt brugt. Hvis du er en 3-4 biler er det til at overkomme. Ved ikke lige hvad muligheder i har derovre, men lur mig om de ikke findes.

    Om du behøver bur og brandslukker? Næ, gør du vel ikke for at ligge sidelæns rundt om kegler på en parkeringsplads, det er først hvis du bliver bidt af det og melder dig til track days.


Kommentér på:
Budget drifting$

Annonce