{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.216 visninger | Oprettet:

Flexleasing {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg har et spørgsmål angående flexleasing. Jeg kan ikke rigtig komme frem til noget... I alm leasing af ny bil hos VW f. Eks, der kan du efter 1 år stille bilen hos VW og din kontrakt er du ude af med andre ord ingen ekstra udgifter.. Men! Hvis man så gør det som hedder flexleasing af brugt bil fra f. Eks 2005, gennem et firma. Der plejer kontrakten af være 1 år, kan man så efter det år gør det samme? Altså køre op til firmaet, stille bilen og ingen ekstra udgifter?
På forhånd tak smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Flexleasing
  • #1   19. aug 2017 Du forpligter dig til at købe bilen efterfølgende til den pris som fremgår som restværdi. Det der så er ved det er om du kan gennemskue om hvad bilen realt er værd når din leasing periode er færdig. Jeg har selv lidt svært ved at gennemskue hvornår det er ar leasingfirmaet tjener sin penge. Er det når du leaser bilen eller er det når du køber bilen fra dem til sidst? Håber andre kan byde ind her. Jeg går også udfra at du kan forlænge leasing perioden hvis du gerne vil have den i længe tid. Ovenstående er den måde jeg har forstået det på, har ikke selv prøvet at flexlease

  • Lasse P
    Lasse P Tilmeldt:
    mar 2018

    Følger: 1 Svar: 1
    #3   2. mar 2018 https://specialcars.dk/flexleasing-faq/
    Her finder du i hvert fald alle svarene om flexleasing.


Kommentér på:
Flexleasing

Annonce