{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
636 visninger | Oprettet:

erfaring med opel vectra ? {{forumTopicSubject}}

har overvejet og købe en opel vectra efter årgang 96' 1,8l har så meget tit hørt at det er en dårlig bil da det kan nemt ruste og motoren svigter tit hva sys i ? men kan virkeli godt lidt bilen da den er meget flot rumlig og køre faktisk også godt men jeg ved næsten ingenting om motoren...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  erfaring med opel vectra ?
  • #1   12. sep 2006 har også tænkt lidt på en mitsubishi carisma 1,8 ikk gdi,ern..
    hva for et af de to mest velkørende ?


  • #2   12. sep 2006 har en vb 1,8 fra 99, motoren fejler absolut intet, selvom min har kørt 315000 km nu, den har dog fået skiftet ventiler for nylig, køber du en vb fra 99 og frem er chancen for rust ikke så stor som på en 98 model, idet facelift-modellen er forbedret på mange felter, også rustbeskyttelsesmæssigt. du ka være ude for at motoren på sån en vb bruger en del olie, især hvis det er en ecotec-motor, jeg har dog ikke det problem, bruger ca ½ liter olie pr 10000 km. ang motorsvigt er det ikke noget jeg har hørt om, overhovedet.
    kender ikke meget til mitsubishien , men ved den er hamredyr i reservedele og alm vedligeholdelse


  • #4   12. sep 2006 det er en dejlig bil.. men pas på rust i vangerne og i føre siden..

    min er importere.. ingen problemer der..
    dejlig bil billig resesavedele.. nem at fix.. og du kan gøre den meget pæn


  • #5   12. sep 2006 bilen er jo pæn i sig selv men, det var bare motoren jeg var lidt bekymret over. og den bekymring er væk mange tak for hjælpen alle sammen.

  • #6   12. sep 2006 Rust, Rust og atter Rust....
    Har haft en på mit værksted som skulle have skiftet motor. den bil vi tog motoren fra var en 96 model og den var så bund råden at vi ikke kunne gøre andet end at smide resten af bilen ud... det var kun motoren som kunne bruges... alt var så rusten at man kunne stikke fingeren igennem flere steder... køb noget andet efter min mening...


  • #7   12. sep 2006 kig på bagbøsningerne hvis det er en vectra b .. de går tit. og kan godt være lidt dyrt at skifte hvis du ikk selv kan!1.. men ellers herlig bil!! smiley

  • #8   12. sep 2006 xxx hva vil du forslå det ska være en 1,8 ere med god hk's og let vægtig og også pæn har selv tænkt på carisma...

  • #9   12. sep 2006 har selv en VBer fra 2001 en 18i 16v med 125 hk og en rigtig dejlig bil forøvrigt, har i de 4 1/2 år vi har haft den ikke haft de store værksteds besøg meget pålidelig og køre kanon.

  • #10   12. sep 2006 xxx- hvis den vectra du omtaler virkelig var så rådden som du skriver er det vist ikke bilens skyld, nok nærmere ejeren der har misligeholdt den, jeg har endnu ikke set en bil på 8-9 år der var så rådden at den ikke kunne reddes

Kommentér på:
erfaring med opel vectra ?

Annonce