{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  erfaring med opel astra g
  • Kim P
    Kim P Tilmeldt:
    sep 2016

    Følgere: 2 Svar: 668
    #1   4. jan 2018 Rust, og om den bruger olie.

  • #2   4. jan 2018 at sikre sig det er den model, hvor ecu ikke stå af hele tiden,
    jeg kan ikke huske motorkoden

    men nogen bekendte havde en astra g, der hvor styrebiks stod af,
    så jeg fandt en brugt og fik den monteret,

    men 1 1/2 år efter gik den igen, så bilen blev skrottet.
    og kender flere der har haft problemmer med at styrebiks stå af

    så man skal gå efter de nyeste årgang af astra g, de skulle ikke have. nogen problemer med styreboksen.



  • #3   4. jan 2018 Lambdasonden kan godt drille på dem, så det kan man med fordel holde øje med. Den er ikke ret dyr at skifte (mener at det er under 500,-) , men den kan skabe en hulens masse problemer hvis den er ved at stå af.

    Havde selv en 1.8 16V st. car og har en 2.2 Coupe nu. Ingen af dem har haft nogle problemer (ud over den første skulle have skiftet lambdasonden). Men da det er en ældre bil, så skal man selvfølgelig tjekke de helt gængse ting.


  • #4   4. jan 2018 X16XEL som jeg havde i min Vectra B var super fin. Den havde noget ballade med krumtap og knastaksel sensor men ud iver det så var det kun lidt olie forbrug. Må jo forventes af en ældre bil... Rust er et problem på dem og så er den som familiebil lige lille nok med mindre børnene er færdige med klap/barnevogn men stadig ikke er teenagere med lange ben.

  • #5   4. jan 2018 Knægten er 6 snart 7 år så skal bare kunne have ham, fruen og en let oppakning med hvis vi skal et eller andet...

    Men altså rust, diverse følere og olieforbrug skal der holdes øje med.. Suoer, tak for indspark.. Køre ud og kigger på den imorgen


  • #6   4. jan 2018 Super**

Kommentér på:
erfaring med opel astra g

Annonce