{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Renault megan 1,5 Dci 110 HK st problemer
  • #1   11. nov 2017 Motor og gearkasse holder super godt! Mercedes benytter også den motor smiley

Kender ikke så meget til fejl og problemer, men ved nogle af de nøglekort kan være dumme

• #2   11. nov 2017 Oki ja så burde det da ikke være dårlig motor og gearkasse hvis Mercedes bruger det

• #3   11. nov 2017 Hvordan dumme mener du

• #4   11. nov 2017 Vi har haft samme model dog fra 2013, i knap 2 år. Der har aldrig været noget overhovedet. Den kører bare smiley

• #5   11. nov 2017 De fejler generelt ik noget
    Dog kør en lang tur i den mange har brokket sig over siddestilling

• #8   11. nov 2017 Volvo Benny hvad er der med det nøgle card

• #9   12. nov 2017 De kan drille, så bilen ikke accepterer kortet fra tid til anden. Jeg tror ikke problemet er specielt stort, mens som med alt muligt andet, kan systemet jo gå i stykker.
    Jeg kører pt i en Megan II med de originale nøglekort. Der er ingen problemer.

• #11   12. nov 2017 En Laguna II og Megane III må ALDRIG sammenlignes kvalitets og pålidelighedsmæssigt. For der er verdener og årgange til forskel. Også på nøglekortene.

De fejler generelt ikke noget, den generation nøglekort der er i Megane III/Scenic III/Laguna III/Clio III

• #12   12. nov 2017 Så i mener jeg roligt kan købe den

• #15   12. nov 2017 vi har megan 2, dog ikke diesel, begge nøgle kort har lavet vrøvl, har lavet det ene, transponderen i kortet havde sluppet i lodning, har virket siden lodning, men er IKKE nemt at skille,da det er limet sammen.
    ellers fin vogn, 1,5 dci er en ok motor, husk olieskift.

• #16   12. nov 2017 Den har overholdt alle service og den vil frem over overholde det

• #17   12. nov 2017 ??

• #18   12. nov 2017 Der er fuld service bog på den her jeg har kigget på og den bliver ved med og få det udført

• #19   12. nov 2017 det skulle have været en tommel op, men endte som ??

• #20   12. nov 2017 Stoppede dræn ved forrude viskerne kan give bøvl med vand i bilen senere.
    Bagbremser er slemme til at hænge hvis de ikke bliver smurt op en gang om året.
    Ellers er der vist ikke de store ting. - Meget bil for pengene...

• jacob C
    jacob C Tilmeldt:
    feb 2017

Følger: 1 Svar: 3
    #21   3. mar 2018 Efter at have kørt VW Golf 1, 2, 3 og 4 skulle der ske noget nyt og vi har købt en Renault Megane III ST 1,5 DCI fra 2012. Motoren er uovertruffen og rustproblemer er der ingen af.
    Efter elektronikfejl med Megane II har de med samarbejdet med Nissan fået styr på elektronikken, så godt som det nu kan lade sig gøre.
    Den kører komfortabel og er letkørt. Køb den lettere brugt for efter Renault tidligere biler op til 2008 lider den stadig af en meget stor afskrivning. Der har været mindre uforudsete udgifter men det var der også på Golferne efter 4 år.
    Jeg har læst om bilen på engelske, tyske og franske bilsider, og den gør en god figur overalt. Og den er fyldt med udstyr som virker endnu.

• Jens H
    Jens H Tilmeldt:
    apr 2018

Følger: 1 Svar: 2
    #23   1. apr 2018 Købte en dci 1,5 megane lll 2011 for 21/2 år siden som har kørt upåklageligt siden, idag dog meldte den problem med en dyse.
    Vil klart anbefale

• #24   13. maj 2021 Hej har lige købt en Megan fra 2014 år den har et problem med vand i reservhjulsbrønden har haft lygterne pilet af smurt silikone fedt på de pakninger der er ved lygterne problemet er næsten løst efter en stor torden byge kom der kun meget lidt ind. Har i nogen gode bud til det sidste vand i brønden den er af plast så rust kommer der ikke men fugtig luft i kabinen.

• jacob C
    jacob C Tilmeldt:
    feb 2017

Følger: 1 Svar: 3
    #25   13. feb 2022 Jeg skrev om min Renault Megane ST i marts 2018. Nu har jeg kørt snart 4 år og 100.000 km længere i den. Det har været en fantastisk bil. Der har ikke været problemer med motor, teknik eller noget elektrisk. Eneste og ret få udgifter har været til undervognen. Jeg har fået to bagfjedre, en støddæmper og et par nye styrebolte. Så den har været særdeles billig og stabil at køre i. Renault Megane efter 2008 er blevet en god bil, hvad man også kan læse sig til på Adac.de og det engelske Car Reliability. De nyere renault fx Clio blev af Auto Bild sammenlignet med de bedste tyske premiummærker, da tidskriftet efter 100.000 km skilte en Clio af, var den eneste udgift kun til dæk og olieservice. Så jeg beholder den.

Kommentér på:
Renault megan 1,5 Dci 110 HK st problemer

Annonce