{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.695 visninger | Oprettet:

Morten N
Morten N
Tilmeldt:
13. nov 2017
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Skoda Fabia eller Seat Ibiza {{forumTopicSubject}}

Så er det ved at blive tid til at købe en ny bil, så nu vil jeg lige høre om der er nogle interessante holdninger i dette forum.
Kravene er: DSG og adaptiv fartpilot, - så det er enten VW, Skoda eller Seat og jeg forventer at skulle køre 35-40000km / år og at beholde bilen i 6 år.
Fabia og den nye Polo er prøvekørt og faldt ud til fordel for Fabia, da pladsen ved forreste passagersæde var for trangt.
Valget var så faldet på en Fabia, - lige ind til der kom en Seat Ibiza ind i billedet.
Udvendigt har Ibizaen et flottere design og man sidder også godt i den. Jeg har ikke prøvekørt Ibizaen endnu, men vi dog gerne høre Jeres holdning.

Er der nogle gode argumenter for at vælge enten en Fabia eller en Ibiza?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skoda Fabia eller Seat Ibiza
  • #1   13. nov 2017 De kører lige for tiden med en rigtig fed kampagne på Fabia Black limited. evt 10.000 udbetaling til 2749 månedlig ydelse . og det er inkl 5 års service aftale . Du sparer over 60.000 kr på udstyr

  • Tobi .
    Tobi . Tilmeldt:
    jan 2017

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 19
    #2   13. nov 2017 Synes der er mindrer vindstøj i Seat'en smiley

  • #3   13. nov 2017 Du skal da have en Audi A1 ??


    profilbillede
  • #4   13. nov 2017 Har du prøvet den helt nye polo, jeg var forbi VW i går til præmiere weekend og der var der så mange i kø så jeg gad ikke vente på at få lov til at prøve den smiley

  • Morten N
    Morten N Tilmeldt:
    nov 2017

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #5   13. nov 2017 Tak for Jeres tilbagemeldinger indtil videre :o)
    #4: Jeg prøvede Poloen i weekenden og den kører fantastisk, - desværre er der ubehageligt lidt plads til benene, når man sidder som passager foran.
    #3: Den er vist til sjov og ballade :o) Selv med en blød speederfod vil man nok ikke kunne få den over 15km/L.
    #2: God pointe, det vil jeg lige prøve at lægge mærke til ved prøvekørslen.
    #1: Desværre kan den ikke fås med automatgear, - men ingen tvivl om at det er en flot bil :o)


  • Michael J
    Michael J Tilmeldt:
    jul 2017

    Emner: 7 Svar: 44
    #6   13. nov 2017 #1 Er den kampagne på nettet? Synes ikke jeg kan se noget på skodas hjemmeside.

    EDIT: Nevermind, fandt det - stod ret småt smiley


  • #7   13. nov 2017 Fabiaen har et noget mindre værditab hvis du tænker ikke beholde den lææææmge.

Kommentér på:
Skoda Fabia eller Seat Ibiza

Annonce