{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
512 visninger | Oprettet:

Importfirmaer . {{forumTopicSubject}}

Er der nogle af jer, som har prøvet at købe en bil igen et importfirma. ?
f.eks. en bil fra Tyskland.

Kan i fortælle mig, hvordan det hele foregår?
- Med fragt osv.

Og hvad var prisen ca. for alt dette ? (Ikke prisen på bilen, men prisen på den service som der blev ydet.)

Og hvad er jeres mening om importfirmaer ?
Positiv eller negativ? - og hvorfor?

Og til jer, som ikke har købt en bil gennem et importfirma, var det noget i kunne finde på at gøre? f.eks. for at spare penge ?

- Løhde


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Importfirmaer .
  • #1   25. sep 2006 jeg ville nok selv finde en bil i tyskland og så selv hente den..

    tror os man kan spare lidt på det.. så skal du jo kun selv betale for at hente den på en autotrialer.. det vil sige benzin.



  • #2   25. sep 2006 tænkte nu også på, hvis nu importfirmaet stod for alt !
    Altså, både for transport, indregistrering, syn osv.

    Var det så noget i kunne finde på at bruge ?


  • #3   25. sep 2006 vil nok sige det kommer helt and på hvad bil det sku være..

    hvis det er en bil der ik rigtig er i DK asler kun meget få så måske.. men er der mange af modellen i dk.. så ville jeg ik.


  • #4   25. sep 2006 øh det er jo ikke bare at køre til tyskland og hente en bil på en trailer. der skal også laves toldpapirer ellers kan du ikke få den synet i DK

  • #5   25. sep 2006 Løhde: Der er flere muligheder i hvordan det kan foregå:
    Priserne er også meget forskellige, der er f.eks. forskel på om bilen blot skal hentes eller om importfirmaet skal stå for afgift m.m.

    På dit sidste indlæg lyder du næsten som om du går med opstartsplaner for et importfirma...

    Der er mange der bruger importfirmaer men også rigtig mange der vælger selv at ordne importen.


Kommentér på:
Importfirmaer .

Annonce