{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Import af bil fra UK
  • #1   5. jan 2018 Kig i forum. Det har været oppe en del gange.

• Johnny P
    Johnny P Tilmeldt:
    apr 2015

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 112
    #2   5. jan 2018 Hej... Det er ikke noget problem.. Hvis du køber en bil privat, kontakter du det forsikringsselskab ejeren har. Der får du en forsikring der gælder i 3, 5 eller 7 dage. Så et det på plads. Registreringsattesten hedder et V5, dokument. På dokumentet er der er felt der skal udfyldes med henblik på udførelse af landet. Når det er udfyldt, sender du det til den, i Wales af alle steder, adressen står på dokumentet.. Så kører du til Danmark, med købspapirer og en slip man river af V5 dokumentet, og bevis for forsikringen. Myndighederne i England sender sp en ny attest hjem til din adresse i Danmark. Der går ikke mere end en lille uge.. Det er ikke besværligt, og det er kun forsikringen der tager lidt tid smiley god fornøjelse..

• #3   5. jan 2018 Hej Johnny. Tusind tak for at du tog dig tid til at hjælpe mig, det lyder ikke så besværligt som jeg havde forventet!

Med venlig hilsen Frederik

• RSP 36
    RSP 36 Tilmeldt:
    feb 2016

Følgere: 7 Emner: 12 Svar: 1.709
    #4   5. jan 2018 V5 (reg. attest) skal tidligere ejer sende ind,det er korrekt at det er den del der staar export paa.Det er del 11.Resten skal du have med.
    Forsikring skal du have engelsk adresse for at faa og nej,du kan IKKE koere paa saelgers forsikring.Eller har aldrig hoert om et selvskab der tilbyder forsikring til folk der ikke bor i landet.
    Tax (vaegtafgift) ophoerer ligesom forsikringen saa snart bilen forlader saelger hus.
    Bliver du stoppet uden forsikring tager de bilen og du risikerer at du aldrig ser den igen.Den bliver enten solgt paa auktion eller knust.Politiet har kameraer overalt hvor bilers nummerplader automatisk bliver koert igennem computeren for at se om alt er ok.Og een ting der er helt sikker,de kameraer staar i alle havne...
    Var jeg dig ville jeg tilbyde saelger x antal kroner for at koere dig og bilen til havnen.
    Hvis du vil vide mere skriver du bare smiley

• Mads L
    Mads L Tilmeldt:
    apr 2018

Følger: 1 Svar: 1
    #5   24. apr 2018 Hvad hvis man selv har prøveplader, med fuld forsikring, er det så ikke muligt at hente bilen på dem, og få sælger til at afmelde bilen selv. smiley

mvh

Kommentér på:
Import af bil fra UK

Annonce