{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
687 visninger | Oprettet:

Importer fra Tyskland {{forumTopicSubject}}

Hej alle..

Jeg kunne godt tænke mig at importer en Mercedes CLS 2012-2013 fra Tyskland.. så Hvidt jeg ved er:

Kontakte forhandler/ privat person fra Tyskland

Tjekke bilen grundigt ( rigtig rigtig grundigt )

Prøve plader i Tyskland

Om papirerne stemmer over ens

Og Self vær forberedt på udgifterne til turen og benzin hjem igen

Mit spørgsmål er så til jer om man kan flex lease nummer plader til bilen istedet for at betale den fulde afgift på en mundfuld?

- god dag


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Importer fra Tyskland
  • #1   3. feb 2018 Man kan gøre noget, der minder om det. Men bilen SKAL sælges til leasingselskabet.

    Jeg tvivler på, der er meget fidus i det for dig. De fleste leasingselskaber er mega dyre! Jeg har i mit liv kun set ét godt leasingtilbud. Resten har været alt for dyre.


  • #3   3. feb 2018 Leasingselskaber er jo ikke velgørende organisationer - det er kold forretning, og de tager sig ret godt betalt .

    Hvis du alligevel vil lease, så tag fat i de forhandlere der allerede har specialiseret i at importere biler til flexleasing. De fleste "flexleasingbiler" har alligevel kørt sine første kilometer syd for den danske grænse .

    Jeg tror alt andet vil blive for besværligt og tidskrævende, men hvis man har tiden kan jeg da godt se at markedet er større i Tyskland.


  • #4   3. feb 2018 Der er klart bedst forretning i selv at finde sin bil og finde en, der bare vil lease afgiften (en talemåde - både reelt og formelt skal de eje bilen, så der er tale om en rigtig leasingaftale).

    Man kan godt finde firmaer, der kun skal have måske 20.000 kr. for at lave sådan en aftale på et år. Det er så også det billigste, jeg nogensinde har set.

    Finder man en forhandler, der har hentet en bil hjem og sat den "til salg" som leasingtilbud, så er det som oftest vanvittigt dyrt.


  • #5   3. feb 2018 for mange udgifter ved det , jeg valgte at betale afgiften, da flex var for dyrt og risikabelt , du kan jo også bare ligge det i udbetaling til en herhjemme ? marked er rimeligt bredt med de cls- er da den er dyr på alle måde mht reservedele og forsikring osv

  • #6   3. feb 2018 Leasing har sin berettigelse ved større, dyrere biler og specialbiler, hvor de kan være rigtigt svære at sælge igen med afgift. En kollega er fx ved at kigge på M4. Sådan en koster 1 mio. med afgift. Det findes der praktisk talt ingen købere til, så derfor er det en fordel at kunne sælge den igen uden afgift efter leasingperioden.

  • #7   3. feb 2018 ring og få nogle tilbud på flex , så har du en fornemmelse . læs leasing -flex regler godt igennem , sæt så til sidst tallende sammen og spør dig selv om der er det du vil smiley

Kommentér på:
Importer fra Tyskland

Annonce