{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Se synrapport på DMR ?
  • #2   6. feb 2018 Den nye synsrapport er nok ikke lagt ind endnu smiley

  • #3   6. feb 2018 Jep, spørgsmålet er måske mere om det bare er mig der ikke kan finde detaljerne på DMR, eller de rent faktisk ikke er tilgængelige. Jeg tænker bare at det er mærkeligt hvis man ikke kan søge detaljerne på DMR, men at de nærmest "popper op af sig selv" på andre sider.


  • #4   6. feb 2018 Jeg tror, at nummerplade.net opdaterer lige så hurtigt som DMR. Har bilen lige været til syn i dag?

  • #5   6. feb 2018 Ja, bilen har været til syn i dag

    "Kan godkendes ved omsyn af omsynsvirksomhed"

    Men kan ikke se fejlene på DMR ?


  • #6   6. feb 2018 Du kan garanteret se synsrapporten i morgen.

  • #7   6. feb 2018 Jeg vil se synsrapporetn NUUUUUUU smiley

  • #8   6. feb 2018 "Kan godkendes ved omsyn af omsynsvirksomhed"

    Hvis det er det der står er den jo ikke nysynet


  • #9   6. feb 2018 Den er helt nysynet, bare ikke godkendt .................;)

    Derfor der er citationstegn om nyynede...


  • #10   6. feb 2018 En bil er ikke nysynet så længe den ikke er godkendt.
    Den har blot været til syn og ikke andet.


  • #11   6. feb 2018 #10 Send gerne et link med definitionen af "nysynet"

    Denne bil der ikke er godkendt , har da et nyere syn end mange af de nysynede biler der står til salg, nogle gange med 1 eller 2 måneder til næste syn.

    En diskution vi nok aldrig bliver færdige med smiley


  • #12   6. feb 2018 Synet = godkendt til at køre på vejene lidt igen.

    IKKE godkendt = IKKE synet.

    At den har været til syn er en ting, men den er IKKE blevet synet som værende godkendt.
    Så den diskussion har du tabt allerede.


  • #13   6. feb 2018 ÅÅÅÅÅÅhhhhhhhhhh JA Jeg har tabt diskutionen og får ikke svar på spørgsmålet jeg stillede.

    #12 Eller hvorfor skriver du pludselig synet når jeg skrev nysynet ? Og hvis bilen ikke er synet skal man så ikke betale for synet ? Når du definerer sådan her : IKKE godkendt = IKKE synet.


  • #14   6. feb 2018 Ja vis du skal til omsyn for at få godkendt bilen. er bilen først nysynet når den har været til omsyn. og de fejl den har er rettet, lige meget om at den har været til syn.og man skal da altid betale for et syn lige meget om den bliver nysynet eller ikke.
    og kan heller ikke se syns data på din bil i nu. Så det kommer nok først ind i morgen.


  • Finn J
    Finn J Tilmeldt:
    jul 2014

    Følgere: 14 Svar: 2.886
    #15   7. feb 2018 så mikkel, er den der ..

    profilbillede
  • #16   7. feb 2018 men med alle de fejl er den i hvert fald heller ikke nysynet:-).der er lidt og lave inden den er godkendt men de fleste ting er ikke slemt at lave.

  • Finn J
    Finn J Tilmeldt:
    jul 2014

    Følgere: 14 Svar: 2.886
    #17   7. feb 2018 #16 den er da synet den 6 feb 2018 så den kan sgu snart ikke være mere "nysynet" den er bare ikke godkendt ...

  • #18   7. feb 2018 Så hedder det jo også været til syn men ikke godkendt. smiley ikke nysynet. når man siger nysynet så forbinder man jo altid det med bilen er godkendt til to år mere. ellers har den jo kun være til syn.

  • Finn J
    Finn J Tilmeldt:
    jul 2014

    Følgere: 14 Svar: 2.886
    #19   7. feb 2018 #18 korrekt smiley

  • #20   7. feb 2018 Tak #15 og jeg havde nu set den, og kigger på anden bil smiley

    Tak til dem der kommer med tolkninger af "synet" "Nysynet" OSV. Mere interesant hvornår bilen skal synes igen smiley

    Og er der een der har fidusen til at se fejlene inde på DMR, så skriv gerne smiley


  • Finn J
    Finn J Tilmeldt:
    jul 2014

    Følgere: 14 Svar: 2.886
    #21   7. feb 2018 http://nrpla.de/

    der kan du se det...


  • #22   7. feb 2018 Nysynet er i min verden en bil der er "godkendt uden anmærkninger" og som er godkendt til kørsel på vejene .

    En bil der er " betinget godkendt" eller "Ikke godkendt" må jo ikke køre på vejen ( undtagen til og fra værksted ) ?

    Det er iøvrigt lidt betænkeligt at en bil med så mange sikkerhedsmæssige fejl har ligget og kørt rundt i trafikken .





  • #25   7. feb 2018 #24
    Det er ikke helt rigtigt du har 33 dage til at bringe den i orden og få den synet igen

    Kan godkendes efter omsyn:
    Det er nødvendigt med omsyn:

    når der er fundet fejl, som skønnes at indebære en færdselssikkerhedsmæssig risiko
    når kontrol af udbedring af fejlene kræver særligt måleudstyr
    når der på grund af fejlenes antal eller karakter skønnes at foreligge et særligt behov for fornyet kontrol og
    når fejl, der er anført på synsrapporten fra sidste syn ikke er afhjulpet, eller fejl opstået ved afhjælpning, medmindre der er tale om mindre væsentlige fejl.
    Omsyn skal foretages indenfor 33 kalenderdage. Datoen for første syn tælles som dag 1.

    Omsynsfristen kan ikke forlænges. Overskrides omsynsfristen, kan der ikke foretages omsyn og køretøjet skal i stedet fremstilles til et nyt 1. gangssyn.


  • #27   8. feb 2018 Kan ikke forstå tvivlen der stå tydeligt at sidste synsfrist for omsyn er 10/3-2018. Den er ikke nysynet, da den ikke har bestået dens Syns kontrol... At der (efter min viden) ikke er en grænse for hvornår man må annoncere en bil som nysynet, er et problem mener selv man må sige nysynet hvis den har bestået inden for 3måneder. Der fra er den synet. Men det der mig bekendt ikke nogle regler for.

Kommentér på:
Se synrapport på DMR ?

Annonce