{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.125 visninger | Oprettet:

Kilometer i en låne bil {{forumTopicSubject}}

Spørgsmål
Jeg har for nydelig købt mig en ny brugt bil, nu skal jeg havde den på værksted for de det er en det er en flænge i mit bagsæde som jeg ikke havde set, men forhandler en villigt til at lave det på gratien, så og ville jeg få en låne bil, men her kommer mit spørgsmål, hvor langt må jeg køre i den??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kilometer i en låne bil
  • #1   13. feb 2018 Det er jo egentligt kun værkstedet der kan svare dig på det...
    Du kører vel bare det du plejer at gøre.

• #3   13. feb 2018 Det skal der gerne stå på din leje kontrakt... smiley Andet er vel deres fej. Du må ringe til dem i morgen, bare for den sikrere side.

• #4   14. feb 2018 Plejer at stå på de papirer du får samt hvor meget brændstof der er på når du overtager den, hos Peugeot kørere man ikke efter fuld tank princippet, men blot en streg på mellem fuld og min på kontrakten og med fri km smiley

Hos Toyota har jeg altid gået en bil med fuld tank og afleveres med fuld tank, desuden er der kun 100 km om dagen hos dem smiley

Hos Honda skriver de hvor mange % brændsel der er på samt km tal, der er der også 100 km grænse på men jeg kørere altid en del over og de har nu aldrig brokket sig smiley

• #5   14. feb 2018 De fleste værksteder bekymrer sig ikke om kilometer kørt i en lånebil ved rep.
    Det er mere hvis du direkte lejer en bil af dem, du normalt kun må køre de 100 om dagen til prisen.

• #7   14. feb 2018 fik en lånebil hos vw risskov weekenden over. ingen km begrænsning. fik tanken fuld. afleveret på samme måde.

• #8   14. feb 2018 Kan bagsædet ikke pilles ud med "etsnuptagiethåndtag" ?
    Hvis du ikke skal have passagerer med, så kan du køre så langt du lyster i din egen bil smiley

Kommentér på:
Kilometer i en låne bil

Annonce