{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
611 visninger | Oprettet:

Hjælp! Grand vitara xl7 2.0hdi {{forumTopicSubject}}

Hej derude.

Jeg har sådan en pisse fantastisk skod spand der nu ikke vil starte. Det kom meget pludseligt idag, den hverken klikker i starteren eller forsøger at trække kværnen rundt. Jeg har desværre ikke et multimeter til rådighed i aften, så kan ikke rigtigt få målt noget. men nogen der har en ide? Der er masser af strøm på bilen, og bliver den trukket igang kører den helt normalt.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp! Grand vitara xl7 2.0hdi
  • #1   16. feb 2018 Bundstykket i din tændingslås...!!

• #2   17. feb 2018 Ja prøv at vride nøglen lidt op og ned mens du drejer nøglen. Det virkede da mit bundstykke i tændingslåsen var gået. Har du også haft problemer med radio eller blæser i bilen? Så er det helt sikkert bundstykket.

• #3   17. feb 2018 hvis du kan komme til at banke på starteren med en hammer, så er det også en mulighed smiley

• #4   17. feb 2018 Jeg tror ikke det bundstykket, de plejer at drille lidt inden de går helt i stykker, og det hjælper ikke at rokke med nøglen i mens man forsøger at starte..

Starteren sidder så godt pakket væk at man ikke kan komme til den med en hammer. Prøvede at slå den lidt med et rør igår men kunne ikke slå særligt hårdt pga af placeringen.

• #5   18. feb 2018 Tjek dine sikringer og forbindelsen til starteren.

Det med at banke på en starter er som regel kun hvis den kun klikker.

Du kan jo også bare lave en forbindelse fra den lille ledning på starteren og over til den store plus på starteren, så skulle den gerne turne rundt hvis den virker. (husk frigear)

Kommentér på:
Hjælp! Grand vitara xl7 2.0hdi

Annonce