{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  polering af rude med stenslag
  • #2   23. feb 2018 Bestemt ikke noget jeg selv skal kaste mig ud i?? Kunne jo være noget firma gjorde I den slags

  • RSP 36
    RSP 36 Tilmeldt:
    feb 2016

    Følgere: 7 Emner: 12 Svar: 1.711
    #3   23. feb 2018 Kan faktisk godt lade sig goere,bla med noget der hedder cerium oxide.
    Hvis du skriver windshield polishing paa Youtube kommer der masser af guides.
    Du kan koebe kits paa Ebay med smaa polerskiver til boremaskinen,det koster ikke ret meget.


  • RSP 36
    RSP 36 Tilmeldt:
    feb 2016

    Følgere: 7 Emner: 12 Svar: 1.711
    #4   23. feb 2018 Ok,ja hvis det er noget du vil betale dig fra tror jeg ikke du sparer meget frem for en ny rude,medmindre den er stjernedyr smiley

  • #5   23. feb 2018 Spændende.. Det vil jeg prøve at undersøge hvis man kan få nogen polerskiver til det ??

    Jeg kan desværre ikke rigtig blive klog på hvad en rude med varme koster ??


  • #6   23. feb 2018 Michael, du kontakter blot Dansk Bilglas eller nogle af de andre og gir dem nummerpladen, så kan de gi dig en pris med/uden montering smiley
    Husk der skal ofte bruges lister og klips og aktivator og selve rudelimen til et rudeskift.
    Men som sagt, så er en ny rude vejen frem, for selvfølgelig kan du polere og komme lidt kemi i hullerne, men ligesom en ruko staffering hen af dørene, de ikke bliver helt iorden af en polering eller en lakstift, så er en udskiftning/omlakering det eneste der virker i længden og ser bedst ud smiley


  • #8   23. feb 2018 Som jeg ved kan man ikke polere stenslag væk, kun mindre ridser hvis man er heldig.. Er du medlem af lo plus feks gennem fagforening kan du få 20% rabat hos dansk bilglas

Kommentér på:
polering af rude med stenslag

Annonce