{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.590 visninger | Oprettet:

Køb af Up! 1.0 75 hk {{forumTopicSubject}}

Hej BG.

Skal ud og kigge på en VW Up! 1.0 75 hk i morgen, og tænkte om der var noget, som jeg særligt skulle kigge efter? Det er en årgang 2012 med lige under 100.000 km på tælleren, til en rigtig fin pris og alt udstyr.
Har selv kigget rundt på nettet, og har fundet lidt jeg skal se efter, men vil også gerne høre fra jer, hvis I har ting jeg skal kigge ekstra efter, når jeg ser og kører den i morgen smiley

Tak på forhånd!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køb af Up! 1.0 75 hk
  • #1   24. feb 2018 Skvulpende vand lyd når du drejer.... kører over bump.


  • #2   24. feb 2018 Køb en ny. De brugte koster jo en krig og en arm

  • #3   24. feb 2018 75 hk lyder af mere. og der sker en smule mere i de sidste 500 omdrejninger i den høje ende. Men det er så lidt at du mærker det ikke. på papiret er den hurtigere end en 60hk up. men du mærker det ikke... Så prisen er ikke det værd. den samme 60hk motor er set chippet til 80hk.

  • #4   24. feb 2018 Lige en anden ting, kan det passe deres tandrem interval er 240.000km? på 1.0 60hk?

  • #5   24. feb 2018 Find en nyere. Der er mere udstyr i en 2016 end en 2012 uanset om det er Move eller High.

    Personligt ville jeg vælge en anden bil. f.eks en Renault Clio, som er betydelig mere lækker, og sikkert bedre kvalitet. ?


  • #7   24. feb 2018 267o-ag3rsk0v ... LOL

  • #8   24. feb 2018 Skæve Skive kan forekomme.
    Ellers er det en solid lille bil,
    Som sjældent fejler det store.
    Den kan du trygt købe


  • #9   24. feb 2018 Medmindre du køber den kontant så køb for guds skyld en ny en istedet for, de holder prisen for godt de biler og du får altså en noget lækrere Up efter facelift (2016) samt garanti.

  • #11   24. feb 2018 Tak til dem, der er kommet med gode råd. Der holder nu en fin Up! i indkørslen smiley

    Og til dem der mener jeg skulle finde en anden eller nyere bil, så er der tale om en Black Up! med alt i udstyr. Nypris var tæt på 200.000 kr, hvis de havde valgt at sælge den i DK. En ny High Up! med samme udstyr ville koste mellem 180.000 og 200.000 kr, og jeg har betalt ca 1/4, så det kan vidst ikke betale sig.

    Når vejret bliver bedre skal den have den store tur, og så kommer den selvfølgelig herind på galleriet smiley


  • #12   25. feb 2018 Ja, der er mere udstyr i en 2016 model, det er korrekt. (Har selv en ) ...... så klart det man skal gå efter, hvis man absolut VIL have en brugt UP.

    Alternativt ville jeg ,set i bakspejlet, købe noget andet end en Up. Gå en klasse op istedet.

    Glem chip-tuning. Det er ikke noget man mærker ved daglig kørsel. Kun hvis man pisker bilen helt op i rpm. Ved normal kørsel er den lige så bovlam som standard. smiley


  • #13   25. feb 2018 Jeps de fleste der køber en mikrobil som bil nr 1 skifter den pga der lige mangler det sidste..
    Såsom mulighed for træk, mindre tillukket kabine, benplads, bagagerum størrelse osv...


  • #15   25. feb 2018 Omkring 200.000 for en micro-bil, så er man virkelig fan. smiley :-)

    .......... har aldrig kunnet mærke forske på 60 og 75 Hk i dem jeg har prøvet. Pisker man dem helt op , så er der en anelse. Men jo ikke derfor man har valgt en øko-bil .

    Men ingen “wow” effekt overhovedet.


  • #17   25. feb 2018 Jeg kan sgu heller ikke mærke den store forskel på en 60hk eller en 75hk up.
    Tror de sidste 1000omdrejninger skulle en 75hk up rykke mere. Men det jo kun de sidste 1000omdrejninger .
    Men piner man en lille øko 60hk eller 75 hk up så har man på forhånd tabt.
    Så skulle man jo ha købt en bil med stærkere motor.


  • #18   25. feb 2018 Er nu glad for den, synes den er rigelig frisk til bykørsel, hvilket også er hvad den skal bruges til. Det er en ekstra bil, når den anden ikke er hjemme.

    Kan godt være, at der er mere udstyr i en 2016 og frem, men jeg skulle have givet ca. 100.000 mere, for at få en 2016 med samme udstyr. Når den nu kun skal bruges som lille ekstra bil, så er jeg rigeligt tilfreds med den vi har købt nu smiley


  • #19   25. feb 2018 Og så synes jeg da også det er lidt sjovt, at have en man ikke lige ser på hvert gadehjørne?

    profilbillede
  • #20   25. feb 2018 Nysgerrig, hvad har den specialmodel i udstyr der er specielt?

  • #21   25. feb 2018 Til at starte med er en Black Up! jo sort smiley Det der skiller sig ud fra en High Up! er de 16'' alu, indtræk, chrome lister og spejle og den fabriksmonterede sportsundervogn, så den er sænket 20mm. Der er nok lidt mere, men det er hvad jeg har kunne se mig frem til smiley
    Og så kom den aldrig til Danmark pga. en for høj nypris, som dengang ville være mellem 180.000 og 200.000 kr.


  • #23   25. feb 2018 Nemlig smiley Holdt ved siden af en standard sort Take/Move Up! i går, og den så da lidt trist ud ved siden af min

  • #25   25. feb 2018 Jo, den blev hentet i Kolding smiley

  • #27   25. feb 2018 Ja den var rigtig fin. Kabinen ser helt ny ud, selv efter de km den har kørt. Og fælgene er uden kantstensmærker, så det kunne jo ikke være meget bedre. Det jo ikke en man så tit ser til salg herhjemme smiley

  • #29   25. feb 2018 Jeg skyndte mig også at slå til her. Var egentlig ikke på jagt efter en ny bil, men den er noget billigere i drift end den Fiat 500 Sportiva jeg har nu. Men den kører super, så den skal jeg nok blive glad for, ellers er den jo lidt speciel, så mon ikke den er til at komme af med igen? smiley

  • #31   25. feb 2018 Det vil jeg kigge nærmere på smiley

  • #33   28. feb 2018 Det har de nemlig smiley Og nej, soltag er det eneste den mangler

  • #35   28. feb 2018 Niels a, den er også fed.
    Jeg har også glastaget i min smiley


    profilbillede
  • #36   28. feb 2018 Ja fuld læder kunne også være fedt - må jeg jo holde lidt øje med smiley

    Og kan se på den tyske du linker til, at det ikke kan betale sig at hente en hjem. Min har kørt færre km og jeg gav mindre for den smiley


Kommentér på:
Køb af Up! 1.0 75 hk

Annonce