{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
8.686 visninger | Oprettet:

Kørsel til Paris {{forumTopicSubject}}

Halløjsa
Jeg håber nogle af jer kan være mig behjælpelig
Til sommer vil jeg sammen med damen køre til Paris. mig bekendt er det ikke smart at køre i byen. Er der nogen der har erfaring med Paris. jeg vil meget gerne parkere bilen i den tid jeg er der og tage off.transport. kender I (billige) døgnparkeringspladser?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kørsel til Paris
  • #1   22. mar 2018 Man kan sagtens køre i Paris.

Men har du fundet stedet i skal overnatte, så skal du bare finde en parkeringskælder i nærheden. Typisk vil stedet du overnatter referer til et parkeringshus i nærheden.
    smiley

• #2   22. mar 2018 jeg vil helst tage off.transport smiley
    Det er befriende smiley
    nej. har endnu ikke fundet et hotel.

• #3   22. mar 2018 Jeg har gjort det samme. Jeg har kørt en del steder i Verden, men Paris synes jeg var et af de værste steder at køre. Find et p-hus til bilen. Nu skriver du et billigt, de koster nok alle lidt mere, men så kan du "slappe" af ordentligt imens.

Køb f. eks. et dagskort/eller mere til metro/UG, det fungerer sublimt! Du kan komme hele byen rundt så let som ingenting på den måde. Glem taxi, du bliver røvrendt, røvrendt og røvrendt!!

God tur smiley

• #4   22. mar 2018 Jeg har købt flybilletter til Paris. 1.000 kr. tur/retur direkte fra Billund. Det var værd at overveje som alternativ - langt mere bekymringsfrit...

• #5   22. mar 2018 Jeg forslog heller ikke at køre, du spurgte selv om man kunne smiley

Vi parkerede bilen de dage vi var der, derfor i skal finde et sted som måake har et p-hus i nærheden.

• Søren 1
    Søren 1 Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 728
    #6   22. mar 2018 Du kan få ugekort til bus+metro+ret til 25-27 euro. Så kan du kører frit rundt. Søg på decouverte. Det gælder fra mandag til søndag. Tur fra cdg lufthavn koster knap 10 euro med tgv/ret og disneyland lige så, så alene der er det tjent hjem smiley

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.712
    #7   22. mar 2018 Tag et hotel lidt uden for byen evt. lig med billigere parkering og køb et kort til offentlig transport. Det fungere super godt dernede egentlig deres metrosystem.

Råd nummer to vil så være at tage et andet sted hen end Paris smiley men det nok bare mig.

• #8   22. mar 2018 jeg skal nemlig køre rundt i Europa. ellers havde jeg også overvejet fly smiley
    Ja har ellers også kun hørt om bøvl med bykørsel så derfor foretrækker jeg off.transport smiley

• RSP 36
    RSP 36 Tilmeldt:
    feb 2016

Følgere: 7 Emner: 12 Svar: 1.709
    #9   22. mar 2018 Var jeg dig havde jeg parkeret et godt stykke uden for byen,taget toget til Gare Du Nord og fundet et hotel midt i mellem stationen og floden.
    Det gjorde vi sidst vi var der,kunne gå fra stationen og til hotellet,og fra hotellet var alle de ting vi ville se i gå afstand.

• #10   22. mar 2018 RSP
    Hvor parkerede du henne da?

• RSP 36
    RSP 36 Tilmeldt:
    feb 2016

#11   22. mar 2018 Vi kom ind med Eurostar fra London så kan desværre ikke hjælpe mht parkering.
    Men mon ikke der findes noget commuter/park and ride/pendler parkering ved diverse stationer udenfor Paris ?

• #12   22. mar 2018 den tætteste parkering til centrum, jeg har fundet, og hvor den er offentlig ligger 20 km smiley det kan godt betale sig at lade den stå der

• #13   22. mar 2018 Somsagt, det koster lidt at parkere inde i midtbyen. Hvis du kan finde et meget billigere sted at parkere, sp undgår du også at færdes i trafikken i midtbyen helt.

• #14   22. mar 2018 Jeg er ofte i paris.
    Du kan sagtens komme ind til paris, men rammer du myldertid, så risikerer du bare at sidde og stirre i ret lang tid.
    Men som de andre skriver, find en p-kælder.
    At køre rundt i paris er helt tosset.
    Busser og metro fungerer ret godt smiley
    Jeg foretrækker busserne, så ser man også mere af byen smiley

• #15   22. mar 2018 Der er p.huse rundt omkring og ellers kan du smide bilen i en af de små gader.
    Bare husk p-billet smiley
    https://en.parisinfo.com/practical-paris/how-to-get-to-and-around-paris/getting-around-by-car-car-parks-and-parking-paris

• #16   22. mar 2018 Michael
    Tak tak. så vidt jeg forstår er det nemt at finde parkering smiley det er super.

• #17   22. mar 2018 Ja, altså hvis man vil betale for det smiley
    Det er en anden sag, hvis du vil parkere på gaden i midtbyen..
    Der kan man med fordel trække en smule længere ud, men stadig inden for periferien.
    Det er heller ikke ligeså dyrt som p-husene, men der er så også en risiko for at ens bil kommer hjem med en souvenier bule eller 2.

• #18   22. mar 2018 Jeg vil mene at pengene for et p-hus er godt givet ud. Det er jo en lidt dyr by at befærde sig i som turist. Så hvis det er for dyrt med parkering, så var det nok bedre at tage til en anden, knap så "dyr" by.

• RSP 36
    RSP 36 Tilmeldt:
    feb 2016

#19   22. mar 2018 Nu valgte jeg for sjov byen Reims,der tager toget en god halv time,koster omkring 20 euro og der er parkering tæt ved stationen.
    Paris er ikke en by der skal ses fra et Metro tog,den skal opleves på gadeplan smiley

• #20   22. mar 2018 Allan
    synes ikke at parkering er dyrt når man tager i betragtning af at det er paris men hvis man kan spare så sparer jeg gerne.

• #21   22. mar 2018 RSP
    koster parkering 20 euro i Reims?

• Søren 1
    Søren 1 Tilmeldt:
    apr 2007

#22   22. mar 2018 Parker i lufthavnen.. Køb dit 2,zone kort der.. smiley

• RSP 36
    RSP 36 Tilmeldt:
    feb 2016

#23   22. mar 2018 Nej toget,parkering var vidst 30 euro eller deromkring.
    Men det var kun et hurtigt kig på google.

• #24   23. mar 2018 Lad for Guds skyld være at parkere på gaden, med mindre du er gode venner med en maler.
    ALLE biler dernede er helt smadret.
    Har arbejdet dernede et års tid smiley

• #25   23. mar 2018 Marland
    haha troede franskmændene var civiliseret nok til ikke at ridse andres biler. og hvis uheldet er sket så står de klar til at yde erstatning smiley

• #26   23. mar 2018 De kan ikke finde ud af at parkere (eller køre bil for den sags skyld)
    Der er godt nok mange der kører med hovedet under armen, bare så du er forberedt smiley

• Søren 1
    Søren 1 Tilmeldt:
    apr 2007

#27   24. mar 2018 I forhold til danskere holder de nok ikke reglerne om hensyn, men trafik kører sku der! Mange vil tænke det var en noget frisk manøvre, men det fungerer bare smiley

• #28   24. mar 2018 Arrr, jeg vil nu ikke kalde det for, at trafikken bare kører smiley

Kommentér på:
Kørsel til Paris

Annonce