{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.104 visninger | Oprettet:

Ny karosse {{forumTopicSubject}}

Er i gang med renovering af min 16v kr men efterhånden er jeg ved at opgive karossen pga. Alt for meget rust hvis jeg nu får fat i anden karosse fra en 1.6/1.8 eller noget i den stil ud over der skal større skiver på og skiver bag på self hvad skal jeg ellers tage højte for. Og hvad med afgifter og papire hva kræver det forskellige før den kan blive synet. På forhånd tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny karosse
  • #1   26. apr 2018 Skær stykket med stelnummet ud af din egen bil ud og svjs det over i det nye karosseri. Husk at lave det pænt så man ikke kan se det. Og husk at flytte typeplader m.m. over fra din gamle karosse også

  • #3   26. apr 2018 Læser lige med her smiley

  • #4   26. apr 2018 Hvor slem er din? For du ved hvad du har. Du ved ikke hvad du finder. Alle dem jeg har måtte lave rust i har været humset sammen med hønsenet, spartel, avispapir. Osv osv osv... Pladedele e til en G2 er da ikke så bøvlede at finde (ud over skræmforørere til G60 kofangere med tynd sideliste)

  • #5   26. apr 2018 #1 - opfordring til svindel? Ikke lige det jeg ville anbefale...

  • #6   1. maj 2018 Der er mange biler med betegnelser som 1,6/1.8 og 16V, så det er gætteri finde ud af hvilket mærke og model, som du har.
    Så fortæl os, mærke, model og alder, så er det lettere at råde dig mht. ophugning med evt. overflytning af motor og driv linje.
    Det med at overføre stel nr. og modelplade, skal du holde dig fra.


  • #7   1. maj 2018 Erik. Da han siger 16v KR så antager jeg det er Golf2

Kommentér på:
Ny karosse

Annonce