{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
597 visninger | Oprettet:

Dårlig Service - Speeding.dk {{forumTopicSubject}}

Jeg har købt et sportsrat og nav hos www.speeding.dk

Jeg bestilte varene fredag d 6.10.2006. Og modtog varene Tirsdag d. 10.10.2006. Det synes jeg var hurtig levering. Så det var jo godt nok.

MEN desværre må der være sket en fejl da jeg ikke modtog nogen kvittering for mit køb. I kassen var der kun rattet og navet. Ingen følgeseddel eller faktura. Heller ikke uden på kassen var der andet end en pakkeseddel fra postdanmark

Nu har jeg så sendt 3 mails til dem. Og har stadig ikke fået et svar på dem. Jeg kan se at deres hjemmeside er blevet opdateret siden. Jeg har sendt de mails til dem.

Så jeg ville da mene at de skulle have fået dem.

Har også forsøgt at ringe til dem. Uden held.

Hvad ellers kan jeg gøre???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dårlig Service - Speeding.dk
  • #1   19. okt 2006 tjah den er jo svær...
    der er ik meget andet at gøre end at prøve igen, ellers også møde op på deres adresse smiley

• #2   19. okt 2006 BVliv ved med at ring, ellers opsøg dem og stil dem til tælling.-

• #3   19. okt 2006 Når jeg ringer så får jeg bare en telefon svare. På deres hjemmeside står det at telefonen er lukker pga ferie og at man skal kontakte dem via mail.... Men der svare de jo heller ikk... smiley

• #4   19. okt 2006 Dårlig service er nok så meget sagt vil jeg sige. Hvis der står at telefonen er lukket pga ferie, er det nok derfor. Og personen der tjekker mails, kan jo også være på ferie. Vent til efter ferie.. Der er trods alt kun 4 dage til.. Mon ikke du overlever, og mon ikke de tager telefonen der smiley

• #5   19. okt 2006 Ja man kan jo ikke rigtig forvente at et lukket firma svarer :o)

• #6   19. okt 2006 Nej at de ikke tager telefonen er helt fair når de skriver det på deres side. Men de skriver også at deres mails vil blive besvaret på normalvis.

Jeg synes sku det er dårlig service når man tænker på de 14 dages returret. den kan kunderne jo ikke benytte sig af når kvitteringer ikke er med....

Hvis de bare havde skrevet en mail til mig om, at pga ferie så vil de kigge på det senere.

Det er vel ikke formeget at forlange???

• #7   19. okt 2006 Nej har heller ikke fået kvitteringen på mail....

• #8   27. okt 2006 Så har jeg sendt dem endnu en mail. (5 mails i alt)

Denne gang fik jeg svar. De beklager, at de har overset min mail. Og de skal nok sende mig en kvittering. Og den har jeg så modtaget nu. Så det var jo godt.

Men synes stadig at det er fordårligt at der skal gå så lang til inden de svare.

• #9   1. dec 2007 der er LORTE service hos speeding..

de tager ALDRIG tlf.

og jeg har bestilt noget for 1000 kr. de har trukket pengene men jeg har aldrig set skyggen af nogen pakke..

så sendte jeg en mail om at jeg ikke har fået den, så fik jeg et svar efter 4 dage om at han havde sendt min pakke til en anden. men at jeg ville få mine vare inden for 2 dage.. men har stadig ikke set nogen pakke efter 1 uge

Kommentér på:
Dårlig Service - Speeding.dk

Annonce