{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Peugeot 406 ... god bil ?
  • #1   19. okt 2006 Fransk er noget man har i sengen, ikke i garagen

• #2   19. okt 2006 yderst dejlig bil, en bil jeg kan anbefale...

• #3   19. okt 2006 men det var mere med rust osv.. har tænkt mig at købe en 2.0 SR fra 2001 .. den er rigtig flot.. noget man skal være opmærksom på ?

• #4   19. okt 2006 Har en farbror der har haft 3 af dem som taxi'er og en morbror der har 2 og derefter har købt en 407, så deres erfaringer må jo have været gode..!

• #5   19. okt 2006 De gamle har en 406 3,0 V6 fra 97. Og der r ikke skyggen af rust. Og i de 2 år vi har haft den, er det kun sliddele som der er brugt penge på.. Så en meget positiv bil og god bil.

• #6   19. okt 2006 Ps. de sku vist også være galvaniseret fra fabrik..?

• #11   20. okt 2006 Fabian, så har din far blevet taget i røven, for sådan en arm koster 800 kr originalt (Valeo). Montering tager under en time på værksted MAX 1500 kr total.

406 er bestemt en fin vogn og uanset hvilken model og motor du vælger vil du ikke blive skuffet. (Med udtagelse af 1,8i med 90 hk som egentlig er rimelig sjælden). Jeg ville holde mig fra V6eren da de er halv pebrede at få skiftet tandrem på. HDI maskinerne er også ganske fine, men da det er den gamle 109 hk maskine der er tale om er den ikke specielt meget mere økonomisk end 2,2 TS4 motoren. Rust kommer der nu på de gamle modeller. Bagskærmen over baghjulene og A-stolperne er kendte problemer. Men det er småting. Min fars 406 1,8 16V fra 95 havde gået næsten 290.000 km og blev solgt til 29.900 så de kan da godt findes til fornuftige priser. Skal lige siges der intet kunne mærkes på motoren selv om jeg har ydet service på den i stedet for at køre den på PSA værksteder..

• #12   20. okt 2006 BTW. Fabian, så er Mondeoerne godt nok da noget lort i forhold til stortset alle andre bilmærker. De har aldrig fået styr på deres sealer så deres døre ruster i løbet af garantiperioden. Og deres dele er efterhånden temmelig dyre.

• #13   20. okt 2006 jeg takker for hjælpen gutter smiley .. jeg regner med at gå efter en 2.0'er ..

• #14   20. okt 2006 jeg er ikke fanatisk med franske biler, men 406éren er ikke en dårlig bil, det eneste du skal være opmærksom på er kødbene ned til krængningsstabilisatorerne for og bag, de går jævnligt. og så lige håndbremsen, hvis den har skiver bagpå

• #15   20. okt 2006 kødbenene....

Kommentér på:
Peugeot 406 ... god bil ?

Annonce