{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ændring af registreringsattest
  • #1   3. maj 2018 Du kører bare på en vægt og får en veje seddel med reg nummeret på.

Så kan synshallen klare det for dig.

• #2   4. maj 2018 Bilens egenvægt på papirerne er opgivet af producenten og er typisk "tør vægt" dvs uden olie og kølemiddel og måske osse uden reservehjul og dvs værktøjer, så jeg ville nu nok ikke gøre en hel masse ved det, hvis det er en alm personbil på hvide plader.

• #3   4. maj 2018 Den er på guleplader og vejer 1700kg og har set andre der nedvejet der vejer 1650kg.

Og samme som min bare 50 kg mindre

• #4   6. maj 2018 Ohhhh, men på guleplader er det jo totalvægten der er afgørende for hvad du betaler i div afgifter og hvis den er under 2000 kg er der ingen forskel, udover du kan have 2 bowlingkugler mere med dig. Nu har jeg selv kørt gule plader i snart 30 år og ALDRIG har jeg prøvet at blive kontrolvejet i diverse kontroller. Tror ikke det er umagen og energien værd andet end for SKAT som får nogle penge ud af dig.

• Kim P
    Kim P Tilmeldt:
    sep 2016

Følgere: 2 Svar: 711
    #5   6. maj 2018 #4 Brian
    Ja, de går efter totalvægten.
    Men for at få totalvægten til max. 2.000kg. skal egenvægten på bilen være max 1.666kg.

• #6   16. maj 2018 hmmm ja det kan godt lyde rigtigt, de jeg har haft har vist alle haft over 400 kg nyttelast

Kommentér på:
ændring af registreringsattest

Annonce