{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.256 visninger | Oprettet:

Ændring af Registreringsattest! {{forumTopicSubject}}

Som overskriften beskriver det, har jegfået ændret min registreringsattest, da jeg har fået indskrevet min gevindundervogn. Synsmanden har oplyst mig, at der ville gå 14 dage, før jeg ville modtage den nye attest. Har stadig ikke modtaget noget som helst og det er snart 4 uger siden jeg var til syn med min bil?
- Jeg har skrevet til www.skat.dk og som de siger på hjemmesiden, vil der gå omkring 5 arbejdsdage før jeg modtager noget tilbage-svar, hvilket jeg heller ikke har, og der er nu gået 10 dage. Skal jeg bare blive ved med at vente?
Nogle der har brugbare erfaringer omkring dette emne? smiley

Mvh. Nicolai.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ændring af Registreringsattest!
  • #1   21. nov 2012 ring skat eller gå in på skatte kontor?

• #2   21. nov 2012 Jeg har et vildt forslag: Hvad med at du ringer til skat og spørger dem?

• #3   21. nov 2012 det går meget langsom hos skat da ders nye system ikke kører perfekt i nu

• #4   22. nov 2012 Hvis du har fået synet bilen efter d. 29-20-2012 skal du gå ind i din skatte mappe og bestille en nye reg. attest dette koster 100 kr. men skat udskriver ikke nye reg. attester ved registrerings syn mere, heller ikke ved ændringer ved eks. træktøj og konstruktiv ændringer o.s.v.
    Hvis den er synet inden d. 29 -10-2012 skulle der være udskrevet en ny reg attest. og der skal stå på den at der er konstruktive ændringer hvis det ikke står det skal du sende en kopi til CRM i Høje Tåstrup og skrive til dem at den Konstruktive ændring mangler på reg attesten. Men du skal nok ringe til dem som der også står på din midlertidig reg attest inden 7 dagen.. Håber det kunne hjælpe dig lidt og måske også andre. smiley

Kommentér på:
Ændring af Registreringsattest!

Annonce