{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
577 visninger | Oprettet:

Findes ikke mere uheldigt! {{forumTopicSubject}}

Ja. Jeg ved snart ik hvad jeg skal stille op med bilen. Min kammi smadrede lige ind i bagenden på mig igår og ja så kan man jo gætte sig til hvad der skete med den. Kan ikke engang åbne bagklappen! :S Men dette er ikke første gang. På under et halvt århar jeg været på værksted 3 gange!

1. En bus kørte ind i min parkede bil og skrabede lige lidt af bagendesiden af.

2. Indbrudstyve tog anlæg og smadrede ruden.

3. En kammi bankede med ca 50 km op i røven på mig og smadrede bagenden rimelig skulle jeg sige.

Kan bilen være forbandet? Haha... Hvad gør jeg dog forkert???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Findes ikke mere uheldigt!
  • #1   21. okt 2006 diverse folks forsikringer betaler vel gildet?

• #2   21. okt 2006 Ja selvf!

• #3   21. okt 2006 Kan være den er kørt fra samlebåndet fredag den 13.

• #4   21. okt 2006 kunne også være dig selv der er født uden sølvske i munden

• #5   22. okt 2006 Hvordan er colt'en ellers som bil generelt?

/sønnen

• #6   22. okt 2006 hvis deres forsikringer betaler er det vel ikke slemt at få nye dele i bilen hele tiden? så er der vel bar tale om held i uheld?

• #7   22. okt 2006 få fat i en eksorsist og få forbandelsen hævet !

bagefter en nummerlog for nye tal til nummerpladen..

• #8   22. okt 2006 Hehe ja det med fredag den 13 lyder meget logisk smiley

Hvad mener du Ridder max? Siger du jeg ik kan køre bil? Som du kan læse dig frem til så har jeg ikke lavet nogen ulykke på den endnu? Det er andre der har lavet den på mig!

Patrick: Den er sq utrolig dejlig. Helt sikkert... har ikke haft andre problemer end dem der som jo kan ske for alle der er uheldige... dog måske ikke så uheldige hehe... Men den trækker fint og ja har intet at klage over... men pas på... nogen kan åbenbart være forbandet smiley

• #9   22. okt 2006 Et eller andet sted, så ville jeg da ønske bilen bliv total skadet (vis det var min bil), for en bil med så mange skader er da ikke værd at samle på!!

Men ja, du har været meget uheldig!

• #10   22. okt 2006 meget godt at de først stjæler anlægget og derefter smadrer ruden... =0)

• #11   22. okt 2006 Hehe tror ikke der er sket noget med stellet Brian. Det har kun været "skjoldene og ja metallet og hvad man nu skal kalde det der er blevet skadet....

HAPPY??. Hehe ja syns du ik? Ej skrev selvfølgelig forkert rækkefølge ik

• #12   22. okt 2006 hvad så nårh bagklappen er trykket tror du ike at bilen bliver totalskadet ved det ..==

• #13   22. okt 2006 det er jo ved at være en gammel bil jo.)9

• #14   22. okt 2006 Haha nej hvorfor skulle den blive totalskadet ved det? Det er sq da bare låsen der er mast sammen... Det kan jo fikses.. regner jeg da med? :S
    En gammel bil? Mon dog?

• #15   22. okt 2006 Køb en Hummer...den ægte.

• #16   22. okt 2006 Haha ja den kommer satme ik så nemt til skade.... lækker bil smiley

• #17   22. okt 2006 nej men du ved godt selv at biler bliver hurtige gamle . sådan er da bare jeg har også selv en gammel kasse. dæsværre bare biler kunne holde evigt.nope.,,.

• #18   22. okt 2006 Hehe okay... men man kalder ikke en pæn og velfungerende bil for gammel? Den har jo ik set synet af rust og en lak så fin og intet problem i motor... Kun disse ulykker er hvad den har mærket af smerte....

• #19   22. okt 2006 En kammi bankede med ca 50 km op i røven på mig og smadrede bagenden rimelig skulle jeg sige.

LOL. Den kan misforståes ;o)

• #20   22. okt 2006 hahah fuck den havde jeg ikke set... en det er en bummert der vil noget!

• #21   22. okt 2006 Som både Michael og Birk, har haft nogenlunde det samme :-s
    1.er lige stoppet for rødt da der kommer en og kører i mig bagfra og skubber mig i bilen foran mig, fik dog skiftet til noget helt andet og nyt, lygter, front, bagkofanger og næsten hele bilen blev malet smiley
    2. kører ca.40 hvor man før måtte køre 60 men nu er sænket til 50 pga. larm, en hund løber foran mig og smadrer min forkofanger, skal lige siges at det var så tæt på at jeg ikke en gang nåede at bremse, fik dog andet nyt kofanger smiley
    3.her for ca.3 uger siden er der en som rammer lige over venste baghjul og trykker lidt i karosseriet og knækker noget af min bagkofanger, skal ha´det lavet på mandag
    Nogen siger at jeg er pisse uheldig, jeg ser det som lidt irriterende for jeg skal undværre bilen i nogle dage, men på den anden side så skifter jeg altid udseende på min bil, GRATIS smiley

• #22   22. okt 2006 ellers må du jo lære at holde nogle bedre steder siden folk altid gør noget ved bilen når den holder stille... ;D

• #23   22. okt 2006 Man siger jo, "alle gode gange tre"... Så man har jo to i vente, efter det første uheld.. Nederen.

• #24   22. okt 2006 Du er da vidst lidt inde i en træls periode med din bil, og det kender jeg udemærket godt selv...

Og ja det er bare r** trælst, tro mig jeg kender godt selv følelsen af og hele tiden og være mega uheldig med ens bil.

Jeg havde følgende to uheld på ca 3 uger, med min gamle 206´er...

01. Kommer kørende i en 2 sporet vejsvingsbane, tager så den inderste bane, hvor der så kommer en bil med mega høj fart lige i røven af mig, han kommer så til og dreje for skarpt, også ja bankede han lige op i min højre forskærm og smadrede den fuldstændig, plus at han lavede en mega skade på min til svarende fælg, og det værste var at han bare kørte vidre !!

Nå men jeg for så bilen til mekaniker, for bulen rettet ud og for bestilt tid hos autolakeren, der går desværre så lige 7 dage inden at han kan tage min bil ind da han havde mega travlt, og det var skam o< fair nok...

02. Aftenen før at jeg skal op til autolakeren med bilen, for og få malet min forskærm, skete der så lige følgende.

Jeg står ude på mit arbejde, der kommer så en et par af mine kammier ind og fortæller at der lige er en som er bakket op i min bil 2 GANGE...

Hehe ja ja den er god med jer sagde jeg bare ,for hehe folk ude på mit arbejde kan godt li og drille mig, da deved hvor højt og overbeskyttet jeg er overfor min bil.

Men de fastholdte så lige at det passede altså og jeg ku selv gå ud og kigge...

Prøv lige og forestil dig hvor mega nedren jeg fik da jeg går udenfor dagen før jeg skal ha min bil til autolaker, også jer ser at der er en fulderik osm lige har flyttet min bil 1-2 meter ved og bakke op i den 2 gange, og hvor han så lige tilsvarende har smadret din venstre bagskærm, fuldstændig og samtidig lavet ridsr i din bagklap....

Så ja igen jeg forstår dig udemærket godt, det er bare surt !!!

• #25   22. okt 2006 Hold da helt kæft... Er vidst ik den eneste der er så uheldig.... Fik du fat i det stive svin så? Han betaler vel det hele?

Kommentér på:
Findes ikke mere uheldigt!

Annonce