{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Den nye Nissan Leaf...
  • #2   16. maj 2018 Det er 200km daglig kørsel, påregner kun hjemmeladning med enten eon eller clever... tak for tippet

  • #3   16. maj 2018 Det tror jeg slet ikke du skal regne med, en bekendts bror har en og om vinteren har han rigtig svært ved at nå frem og tilbage, han kører 160km.

    Motorvej også.


  • #4   16. maj 2018 Thomas... det må være den gamle leaf..
    For den nye og gamle kan ik helt sammenlignes..


  • #5   16. maj 2018 Det er selvfølgelig rigtigt Chris, mente bare den også var opgivet til ca. det samme smiley

    Men batterier bliver dårligere, det min far har i hans C350 e, det har mistet 3-4 kilometer på rækkeviden, på en fuld opladning, og en fuld opladning i sådan en er nu ikke særligt imponerende, så det er en ret høj procentdel.


  • #7   16. maj 2018 Kan Chevrolet Bolt fås i Danmark? Den koster jo kun en anelse mere end Leaf, og er opgivet til 380 km.

    Mht. rækkevidden er det som med benzinøkonomi. Man får heller ikke de opgivede km/l hvis man kører en benzinbil hårdt.


  • #9   16. maj 2018 200km motorvejskørsel klarer den ikke når det er vinter.
    Jeg har haft den på prøve. i koldt vejr med varme tændt, vinduesviskere, sædevarme osv. pendling på landevejene omkring 200km på en opladning.


  • #10   19. maj 2019 Jeg har set utallige videoer med teslabjørn der tester elbiler. Jeg må sige jeg er hookes selvom der er masser af fordele og ulemper. Uden at have set ret meget om leaf vil jeg tro du lige kan klare det, dog med en mellemladning til vinter, hvis du holder den på 110. Der går rigtigt meget energi fra 110 til 130. Tag ud og prøv den og se live forbruget når du kører på motorvejen med de 2 hastigheder.

Kommentér på:
Den nye Nissan Leaf...

Annonce