{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nissan qashqai, eller den nye toyota yaeis cross
  • #2   11. jun 2021 Haha, ja tror du har ret, siddet og set på YouTube , de mange bil journalister er alle enige om at Ford puma er langt sjovere at køre i, så på den måde en bedre bil og ikke kedelig

  • #3   12. jun 2021 Ikke nogen biler der siger mig noget. Er ikke til SUV biler, men synes sku cupra formentor ser spændende ud og har en der skal prøves af om en uges tid når jeg kommer hjem fra Grønland

  • #4   13. jun 2021 Personlig tror jeg modellerne får det svært på det danske marked

    yaris cross koster over 300.000 kr for en forholdsvis lille suv. Selvom Toyota har en stor trofast skare af folk der aldrig vil køre andet, tror jeg prisen her kan være en udfordring

    Nissan qashqai kommer som mhev, det betyder den i første omgang ikke får gode fradrag grundet den ikke findes i PHEV. Så den render hurtigt op i knap 400.000 kr, også er eksempelvis Kuga eller Tucson langt billigere, og en seat terraco koster det samme.

    qashqai kommer så med e-power, men prisen er ikke kommet endnu. Personligt ser jeg dog ingen idé i en elbil med benzin generator og lille batteri. Og jeg er spændt på hvor mange der falder for den løsning

    så jeg synes der er langt mere spændende modeller på markedet eller på vej indenfor de næste års tid


  • #5   14. jun 2021 Jeg har kørt 230,000 km i en Nissan Tekna 130 HK ,2017 kun holdt servis og 1 forhjulsleje , super god bil og kan varmt anbefale dem

  • #6   14. jun 2021 Jeg havde nok fravalgt yarisen alene af den grund den har e-cvt gear smiley

Kommentér på:
Nissan qashqai, eller den nye toyota yaeis cross

Annonce