{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mazda 6 info
  • #1   24. okt 2006 Jeg har haft den i 3 dage som en lejebil i 2.0 TD. - godt nok en 2006 årgang.
    Mit umiddelbare intryk var at jeg godt kunne li gearskiftet på den og den var rar at have med at gøre vedrørende pedaler og bremser. Den var altså god at operere.

    Man sad også ret godt i den, og rent ergonomisk var den fed hvad angår kopholdere og den slags.

    Der var også rigtigt god plads i den. Det var et stor pluds.

    Der er så desværre en række ting jeg var mindre glad for. Designet virkede meget plastic agtigt. Det bar lidt præg af de endeligt ikke skulle gøre meget ud af det, ellers så ville deres store modeller ikke have nogen edge i forhold til interiørdesign.

    Bilen føltes også meget stor. Jeg kører i Sierra til dagligt og den føltes større end sierraen som ikke er helt lille.

    Mht udsyn der dumpede den. Det var en 5d jeg havde, og man kunne ikke se en skid kl 3,5-7 på den (altså retningsklokken).

    Motormæssigt brød jeg mig ikke om den i diesel. Jeg kører normalt agressivt, og har kørt meget diesel i firmahensene, men denne her var totalt død i bykørsel, og den trak kun rigtigt godt mellem 3500 og 4500 RPM. De trakt den også rigtigt godt, selv om der var ca 2-3 sec turbotøven på den .. Motoren dumper på den.

    Overordnet set er det en god familiebil hvis man bare skal bruge et køretøj. Men hvis du har nogen form for forhold til dil bil, så køb noget andet. Den er simpelthen for kedlig og for standart.

    men det er min personlige holdning smiley

    Held og lykke med det,
    - Piotr


  • #2   24. okt 2006 Hvis du bare skal bruge info om modellen så skal du nok være mere specifik vedrørende hvilken af modellerne .. der er jo stor forskel på både pris og hvorden den opfører sig på en benzin og diesel f.eks.

  • #3   24. okt 2006 Okay, men sagen er den at jeg allerede har en Mazda 6'er ;P
    Så ville blot findet noget like mc revyen.
    Altså hvor mange kan se stort set alt teknisk info om bilen.
    Hk, acc. top hast. osv. smiley

    Men ellers mange tak fordi du gad at bruge tiden på at skrive den fine beskrivelse af bilen smiley
    Og nå ja, så vil jeg da mene jeg har skrevet i min første post, hvad der er nødvendigt at vide får at finde info om den bil jeg har smiley


  • #6   24. okt 2006 Tak for svarene Martin, men udover det ikke er den model jeg har (Det er stadig en Stationcar benzin model ;P), og der ikke står lige den ene ting jeg er interesseret i at finde ud af, så tak for svaret smiley

    Har fundet det jeg sq bruge nu, så tak for svarene alle sammen smiley


Kommentér på:
Mazda 6 info

Annonce