{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.241 visninger | Oprettet:

Coating {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen. Jeg har modtaget den her pr post. Jeg vil gerne påføre den på fælgene, produktets formål er at beskytte lakken/ridser “permanent” - så ville lige høre nogen om der har erfaring med den og evt kan give mig nogle tips. Forsat god dag. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Coating
  • #1   23. maj 2018 Vask bilen grundigt.. Gør præcis ham som i videoen. Det er nu en sonax produkt men den coating du har skal påføres på samme måde

    https://youtu.be/nqve55tnB_8


  • #2   23. maj 2018 Men hvis du ikke kender noget til produktet. Så prøv det et sted man ikke kan se så risikere du heller ikke at du ødelægger hele bilens lak pludselig

  • #3   23. maj 2018 Den slags coating hjælper ikke mod ridser, men mod skidt og snavs. Det er fint til at holde bilen ren, men er det ridser du vil beskytte dig imod, så er det beskyttelsesfilm du skal ud i.

    I øvrigt er det videoer på youtube med netop den coating du har købt.


  • #4   23. maj 2018 Molan: tænker for fælgen at give den en overflade til at ligesom "beskytte den" med den her billig eBay produkt

  • #5   23. maj 2018 Det er bedre end ingenting, men ceramic coating beskytter bare ikke imod ridser, den gør bare en meget tynd del af lakken mere hård.

    Jeg er på ingen måde imod produktet, især ikke til den pris. Jeg siger bare,hvis det er lakbeskyttelse du vil have, så skal du bruge beskyttelsesfilm.


Kommentér på:
Coating

Annonce