{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Olie fra drivaksel i venstre side
  • #1   10. jul 2018 Muligvis smelter fedt hvis dine bremser har været kørt varme, eller også bremsevæske fra en utæthed i bremseslange/kaliber, men olie har jeg svært ved at se hvor skulle komme fra, så skulle det kun være fra en utæt støddæmper...!!

  • Tor O
    Tor O Tilmeldt:
    okt 2016

    Følger: 2 Emner: 15 Svar: 89
    #2   10. jul 2018 Ok for den har været hos mekaniker for tre uger siden hvor der blev skiftet forhjulsleje i begge sider samt to nye ABS sensor. Håber bare det er som du siger smiley

  • #3   10. jul 2018 Hvorfor skriver du ikke sådan en væsentlig detalje i dit oprindelige indlæg?
    Jeg har endnu til gode at se en mekaniker eller mig selv for den sags skyld, skifte ABS sensor og forhjulsleje uden brug af en form for rustløsner, så selvfølgelig vil det kunne ses efterfølgende.....!!


  • Tor O
    Tor O Tilmeldt:
    okt 2016

    Følger: 2 Emner: 15 Svar: 89
    #4   10. jul 2018 Undret mig bare over hvis olie kunne finde den vej ud så ville lige høre om der var nogen som havde kendskab til det eller et godt bud på det.

  • #5   10. jul 2018 Undrer mig over at du udelukker så vigtig en oplysning...!!

  • Tor O
    Tor O Tilmeldt:
    okt 2016

    Følger: 2 Emner: 15 Svar: 89
    #6   10. jul 2018 Skal nok lige rette det.

  • #7   10. jul 2018 Tør det af og se om der kommer mere.

  • Tor O
    Tor O Tilmeldt:
    okt 2016

    Følger: 2 Emner: 15 Svar: 89
    #8   10. jul 2018 Allan Kolding R. Har været nede med en klud. Når man kører fingeren hen over føles det som myggen rigtig nok nævner som overskydende lejefedt. Den skal lige have et check mere på mandag der hvor den blev lavet så ville lige være på forkant om der var et problem med utæthed osv. Vil jo ikke stå og påstå at de ikke har gjort det godt nok så derfor lige denne forespørgelse om der var nogen som havde et godt bud på det.

  • #9   10. jul 2018 Fik ikke selv spændt mit forhjulsleje hårdt nok, så hjulet var da lige ved at falde af, men makkeren så det og vi fik spændt det de 22 kg som de skal have på en Octavia.

  • #10   11. jul 2018 Jeg tænker det er fordi han har smurt navet godt med noget spray inden han har monteret trækalsken smiley

Kommentér på:
Olie fra drivaksel i venstre side

Annonce