{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
885 visninger | Oprettet:

Nye stærkere fjedre I40, hvor Sjælland? {{forumTopicSubject}}

Hey folkens,

Snakkede med en gut som havde fået stærkere fjedre på sin bil bagpå et sted i Ishøj. Jeg vil gerne have at min ikke hænger så meget med røven, nå den er læsset. Den hænger uden at det er mange kg nemlig.

Kender i et sted som kan skifte til stærkere fjedre? Formentlig noget progressiv fjedre som skal på

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nye stærkere fjedre I40, hvor Sjælland?
  • #1   29. jul 2018 de fjedre der er tale hedder Mad fjedre og de er supergode at køre med, dog løfter de måske osse bilen en lille smule bagtil uden læs.
    har sådanne nogle monteret på min renault og er ekstrem glade for dem, selv ved meget læs på bilen og campingvognvogn bag på bilen er det min hvor meget den "hænger " med røven. den er så osse noget hård bagtil, men det vender man sig hurtig til.
    hvem der lige forhandler dem herhjemme aner jeg ikke

https://www.mad-tooling.com/en/suspension-systems/products/

• #2   29. jul 2018 Ser ud til at ftz. Men min model findes der vist kun det de kalder hjælpefjedre som kræver syn. Kan være man skulle se om man kan tage kontakt til dem

• #3   29. jul 2018 fik mine monteret i forbindelse med syn, så for mit vedkommende var der ingen problemer.

og skal jeg være helt ærlig, hvis jeg nu havde monteret et år før syn havde jeg squ nok bare kørt med dem indtil synet et år senere
    ved godt det er fy, da det jo er en konstruktiv ændring , MENNN

• #4   29. jul 2018 Det kunne man self. Min skal først til syn om 2år.

Var de til at montere selv?

• #5   29. jul 2018 Så vidt jeg husker, så kan din lokale hyundai forhandler skaffe dem..

• #6   29. jul 2018 Jeg har en i familien med adgang til ftz så jeg undgår avancer hos andre.

• #7   29. jul 2018 dem man får hos hyundai forhandleren er ikke Mad fjeder, men noget tilsvarende og jeg har hørt flere sige at de ikke er af bedste kvalitet, om det passer el ej aner jeg intet om.
    jeg spurgte forresten på forstærkede fjeder da jeg selv havde en sonata og de kendte ikke noget til sådanne fjeder hos den lokale hyundai pusher

• #8   29. jul 2018 Jeg ved www.fjedre.dk som ligger i jylland sælger og har erfaringer med fjedre. Jeg har dog kun købt dæmpere til min bagklap og fjedre til det men ikke lige til undervognen?? Ring dem da og høre, måske findes der sådan et sted i Sjælland også

Kommentér på:
Nye stærkere fjedre I40, hvor Sjælland?

Annonce