{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
783 visninger | Oprettet:

Hjælp til golf gti {{forumTopicSubject}}

Hej. Jeg står og skal til at købe en golf 2 gti. Jeg har kigget lidt rundt omkring og har et spørgsmål angående de forskellige modeller. Nogen der ved hvad forskellen på en golf 2 gti og en golf 2 gti v16. Kan man se forskel på motorene eller designet i bilen. Forsat god dag


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til golf gti
  • #1   4. aug 2018 Det er bare om det er en 8 ventiler eller 16 ventiler. så det kan du nemt se forskel på når du ser hvad motor der er i. plus 16v har skiver bag. men det er tit bygget på 8v også. da det er en nem opgradering. og det var også gjort ved de gtier jeg har haft i 8v. men vis du finder en flot ægte gti 16v. så ville jeg vælge den type helst i 3 dørs. da de holder prisen godt. og vil stige vis de bliver holdt flot og originalt plus rustfri.husk at tjekket bag i ved reservehjul kassen. og der ved da der normalt sidder et hvidt stort klister mærke. og der står hvad hk/kw bilen er født med. og meget anden om den. så du ikke køber en 8v med en 16v motor i. da det altid vil være bedre at have en der er født med 16v motor i. vis den skal stige i pris evt. Det nemlig ikke altid hk står på reg attesten. Der står tit kun gti.

  • #2   4. aug 2018 1000 tak for det gode svar.

  • #3   4. aug 2018 Det var så lidt smiley

  • #4   4. aug 2018 En lille rettelse, så et GT, Gti og GTD med skiver ibag. Alle de andre er med tromler.. ??

  • #5   4. aug 2018 Ikke rigtig har haft flere golf 2 gtder 80 hk og de hade ikke skiver bag. og heller ikke 1.8 gt.

  • #6   4. aug 2018 Det kan godt være der er kommen nogen 1.8 gti 8v med bremse skiver bag fra ny . da man kunne tilvalge det. hvor eller 16v var det standard på. har også set bremseskiver bag på nogen golf 2 1.8 4×4 men aldrig på gt og gtd uden det var efter monteret. og det er nemt at montere skiver bag. så mange har gjort det. gjorde det selv på flere af mine.

  • #7   4. aug 2018 Gti 8v er med skiver, da det fx. er i dens typegodkendelse.
    Så har du haft en gti 8v uden, så har den været ændret til tromler eller så har det ikke været en gti 8v original.

    Det kan godt være jeg husker forkert med gt modellen, er i tvivl om det først var i golf 3 gt den var med skiver..


Kommentér på:
Hjælp til golf gti

Annonce