{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.575 visninger | Oprettet:

Mikael K
Mikael K
Tilmeldt:
20. jun 2011
Følger: 1 Emner: 20 Svar: 22

Små sjove biler til en billig penge - hvilke? {{forumTopicSubject}}

Hej folkens

Jeg overvejer lidt, om jeg skal kaste nogle penge efter en lille sjov bil, der kan være sjov at lege med, lære lidt mere om biler igennem osv. Bilen skal bruges til små tøffe-ture til familie og venner, samt som en sjov lille hobby og indkøb i ny og næ (dog ikke storkøb, så plads er underordnet). Bilen skal ikke være en køre-maskine, men må godt være lidt skør eller anderledes, så der er grund til at holde den pæn og ved lige smiley

Jeg vil smide en 15-20.000 kroner efter bilen i sig selv.

Der findes jo kategorien "Kei cars" som jeg synes er ret skægge, og som kunne være sjove at pudse og hamre lidt i, uden at jeg har alt for meget ude at svømme. Wagon R+ er skæg, men også liiidt kedelig - men det kunne man jo måske lave om på?!

Så er der Suzuki Jimny, der også er sådan en underlig lille mini-SUV, hvilket også tiltaler mig meget. Måske nogle Jimny fans skifter deres gamle modeller ud, nu når den nye snart kommer? Så kunne man evt. på den billigt.

Desuden er der modeller som Honda Civic, hvor et par af 90'erne ser ret sporty og old-school ud på den fede måde.

Toyota har fx også "Paseo"-modellen, der er lidt frisk og spændende i udseendet. Så kunne man drømme sig tilbage til Miami Vice når man tøffer på tur.

Kender I nogle modeller (fra det danske marked!) der kunne være værd at holde øje med? Jeg kender ikke meget til biler, og synes det er vildt svært at finde modeller, man kan komme til i Danmark.

Håber nogle har input til et sjovt lille begynder-projekt smiley

På forhånd tak!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Små sjove biler til en billig penge - hvilke?
Kommentér på:
Små sjove biler til en billig penge - hvilke?

Annonce