{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.892 visninger | Oprettet:

TPMS, nye fælge m. dæk {{forumTopicSubject}}

Hej alle,

Jeg købte sidste år min første bil. En brugt Ford Fiesta fra 2015. Jeg blev jo relativt hurtigt træt af de standard 15" der var på, og fandt så også hurtigt nogle brugte 17". Kørte så ud til den lokale First Stop for at få klargjort dem, og monteret. I det at han skal til, at smide dem på opdager han så at mine gamle dæk har TPMS ventiler, og at de nye (brugte) ikke har. Han fortæller mig, at det er lovpligtigt med TPMS på biler fra 2015, og at det er lovpligtigt når systemet er installeret i bilen, så han vil ikke montere dem, og fortæller mig at det vil koste mig omkring 2500,- at montere det. Heldigvis tager sælger dem retur, og besluttede mig for at lade standard fælge m. dæk sidde på et par sæsoner til.

Så nu er jeg sgu lidt i vildrede om hvad der er smartest, og mest økonomisk.

Nye fælge m. dæk tpms monteret koster omkring de 7500,- for 16". Køber jeg brugt skal jeg regne med at skulle smide yderlige 2500,- og derudover muligvis også et dækskifte inden for et par år.

Har brug for lidt råd, og erfaring med dette. Hvad kan bedst betale sig? Da jeg købte bilen tænkte jeg, at dækskifte ville koste mig omkring 4-5000,-.



Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  TPMS, nye fælge m. dæk
Kommentér på:
TPMS, nye fælge m. dæk

Annonce