{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  208 eller clio?
  • Mark C
    Mark C Tilmeldt:
    feb 2018

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 7
    #1   17. okt 2018 Jeg har lige haft en Clio og prøvekørt en 208. Udsynet i en Clio er ikke så god og navigation giver grå hår. Ville vælge 208 hvis det var en ommer og jeg ikke havde behov for det ekstra bagagerum i Clio. Har du også kørt en Fabia?

  • #2   17. okt 2018 208'eren er bare for lille indvendig i forhold til clioen smiley

  • #3   17. okt 2018 Clio hvis det skal være fransk...

  • #4   17. okt 2018 Nu har jeg selv en 208, men begge biler er driftsikre men synes man får mere udstyr i 208 især CarPlay skal jeg ikke undvære igen smiley

  • #5   17. okt 2018 Man undgår også adblue systemet ved at vælge clioen smiley

  • #6   17. okt 2018 Yeah, der skal fyldes 10L på hver lidt over 25.000 km men Peugeot gør det gratis ved service smiley

  • #7   18. okt 2018 Det ser ud til at der er flere fordele ved at vælge en 208'er + så får jeg jo også glastag smiley

  • #8   18. okt 2018 Havde kigget på Citroën C3 istedet. Eller måske FABIA, Ibiza, Polo, Karl, Corsa, I20, Mazda2, Micra eller en Kia. . Kan ikke døje den lorte skærm i 208 og Clio de føles som en billig plastik baljer og rattet i 208 er ved at gøre mig sindssyg. Dog er 1.6HDi en go stærk motor der virkelig giver lidt overskud...

  • #9   18. okt 2018 #8
    jeg er sådan set tilfreds med rattet.
    Radioen kan vel skiftes ud smiley
    C3 Køre alllllt for mormor agtig!

    Har ikke kigget på de andre mærker endnu, kunne være man skulle gør det !


  • #10   18. okt 2018 Har ikke set den skærm blive skiftet ud. Men fungere det før den ikke. Den er elendigt lavet. Den føles som de første Tablets fra Denver. Hvis du er tilfreds er det jo også det vigtigste... Personligt syntes jeg ikke der er noget spændende ud over VAG's biler eller Mazda 2 men de dyre og VAG har ikke det bedste ry for holdbarhed.

  • #11   18. okt 2018 Hvad fejler skærmen? smiley

  • #12   18. okt 2018 #11 den er langsom og man kan ikke se den nå solen kommer andre steder end forfra. Syntes den er grimt integreret og så at man ikke kan styre den med et hjul ligesom Audi. Madza og Mercedes så slipper man for fedt fingre og meget lettere at betjene under kørsel.

  • #13   18. okt 2018 Søproppel hvad fortrækker du 1.6 bluehdi eller 1.5 dci ?

  • #14   18. okt 2018 Syntes 1.6hdi er ganske rolig og behageligt.

  • #15   18. okt 2018 Tja det er ikke ofte jeg bruger selve skærmen, benytter mig kun af CarPlay som fungere i samme hastighed som i den nye BMW 1 serie... Tror bare ikke CarPlay er hurtigere smiley
    Skærmen er dog ikke stor nok, men det er lækkert den sidder så højt oppe, og den ikke ligner noget eftermonteret som bla Mercedes har i C-klassen og Audi med deres pop-up skærm smiley
    Synes det blank sorte er mere irriterende, især at de har en blank kant hele vejen rundt om speedo, som gør at når du kører direkte mod solen blændes man af speedo... Der har vores Toyota noget "børstet stål" look som er mat hvor solen ikke skinner i smiley
    Rattet er stadig irriterende selvom jeg har kørt 100.000 i min er jeg stadig ikke overbevist om at størrelsen er rigtig smiley
    Derudover er det irriterende med det 2 zoner klima at det ikke kan "låses" så begge sider følges ad, kører oftes alene i bilen og skal derfor ændre temperaturen 2 steder smiley


  • #16   18. okt 2018 #6
    Yeah, der skal fyldes 10L på hver lidt over 25.000 km men Peugeot gør det gratis ved service.

    er du sikkert på det?


  • #17   18. okt 2018 Har fået gjort det alle 4 gange ihvertfald smiley Fik den hjem i går fra 100.000 km/4 år service og der står 11L Adblue U/B smiley

    Ved selvfølgelig ikke om det bare er vores lokale Peugeot værksted der gør det smiley


  • #18   19. okt 2018 ok det lyder bare mærkeligt... men de tager nok pengene et andet sted.. smiley

Kommentér på:
208 eller clio?

Annonce