{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny bil lupo??
  • #1   21. okt 2018 Kan du selv skrue??

    Hvis ikke ville jeg nok undgå Lupo 3l modellen, den kan have forskellige udfordringer og er bestemt ikke en ny model længere

    Hvad er budget for en ny bil, en nyere diesel kunne være et bud på en bil med god brændstoføkonomi, lav afskrivning og rimelige vedligeholdelses omkostninger


  • #2   21. okt 2018 Tænker Ca 50000 Max er ikke vildt god til biler

  • #3   21. okt 2018 Jeg er ikke ekspert men sådan en Citroen Cactus skulle køre omkring 30 km/l i dieseludgaven. Måske andre ved mere. Måske de også er nede i 50000 kr nu.

  • #4   21. okt 2018 Lupo er en fin pendler bil.Det er den også bevist da de fleste har kørt mange kilometer.3-4-500000 +
    Vil godt give dig ret i delvist.at det var noget lort.
    Ja fordi værksteder skrev nogle store regninger ud fordi de kendte ikke tekniken.


  • #5   21. okt 2018 Gearkassen er lort men bilen er sindsyg økonomisk smiley
    Min 208 (samme bil som Cactus) går 33 km/l på papirerne men i virkeligheden kører jeg 25-28 alt efter temperament, nogle kører endda kun 23 men kommer jo an på kørestil smiley


  • #6   22. okt 2018 Men ville en manuel gearkasse være bedre ind auto

  • #7   22. okt 2018 Lupo 3l findes jo kun med automatgear, og de kan drille lidt

    Nogle gange kan en grundindstilling være nok, og tingene spiller igen

    Men bilerne er efterhånden en 14-19 år gamle, så det er bestemt ikke nye biler længere

    De er meget økonomiske og køre i, og der er flere som har godt styr på teknikken i dem

    Prisen er dog noget høj på de brugte, men sådan er det jo når en model er særligt populær


  • #8   22. okt 2018 Jeg har kørt mange km i en cactus, og jeg lå altid over 26km/l, kørte jeg lange motorvejsstræk op mod 28-30..
    Det var diesel udgaven med automatgear


  • #10   22. okt 2018 nu er lupo en 3cyl turbodiesel med hydralisk kontrolleret gearskift.....

    dvs at det er en alm manuel gearkasse med 2hydraulik cylindre og noget ventilværk som styre skiftesystemet... det er den del man grundjustere... lupo kan fåes fra 15klik og op nul servo, centrallås eller aircon men den kører de 33km/l

    de sidste modeller kom i 2006 sådan havde min far fra ny 358xxx uden de store problemer ca 200km pr dag


Kommentér på:
Ny bil lupo??

Annonce