{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.443 visninger | Oprettet:

MikeyR
MikeyR
Tilmeldt:
21. okt 2018
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Striber på ruden ved viskning {{forumTopicSubject}}

Hej folkens, jeg har problemer med at jeg har nogle striber på ruden som er tydelig om morgenen (når ruden er våd) og hver gang jeg kører vinduesviskerne kommer striberne frem i 5 sekunder før det forsvinder igen. Nogen der ved hvordan man fjerner dem?

Jeg har prøvet med at kører en citron over ruden, men det har ikke haft nogen effekt. Tørrede det dog af med det samme, ved ikke om jeg skal lade det sidde i lidt tid?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Striber på ruden ved viskning
  • Finn J
    Finn J Tilmeldt:
    jul 2014

    Følgere: 14 Svar: 2.886
    #1   21. okt 2018 det er trafikfilm, et halvt æble kan klare det,ellers vask ruden af med ruderens, husk at tørre bladene også.. der er mange løsninger;
    http://vagcars.dk/phpbb/viewtopic.php?t=52993


  • MikeyR
    MikeyR Tilmeldt:
    okt 2018

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #2   21. okt 2018 Finn j, okay perfekt! Jeg må prøve det i morgen, tak for rådet. Var lidt usikker på om det var trafikfilm fordi det ligner sådan nogle løbere fra noget vask (bruger desværre vaskehal) og når man søger efter trafik film er der ikke lige nogle klare billeder der kommer frem.

    God aften smiley


  • Finn J
    Finn J Tilmeldt:
    jul 2014

    Følgere: 14 Svar: 2.886
    #3   21. okt 2018 det fra vasken er voks, det undgår du ved at pudse ruden umiddelbart efter vask nogle gange er det nok kun at bruge rent papir og gnubbe ruden let

  • #4   23. okt 2018 Hvis det ikke virker kan du blande opvaskemiddel og en sjat tredobbelt salmiakspiritus i en liter vand. Det er skrappe sager, men forrygende til at fjerne voks og snask fra ruder.

Kommentér på:
Striber på ruden ved viskning

Annonce